środa, 6 maja 2015

Pędzel ZOEVA 109 / LUXE FACE PAINT


To mój ulubiony w ostatnim czasie pędzel do konturowania. Ze względu na płasko ścięte włosie i jego kształt bardzo przypomina pędzel malarski. Jednak to niesamowite narzędzie do makijażu.



Pędzel został wykonany z mieszanki włosia naturalnego oraz syntetycznego, które nie było poddawane barwieniu. Długość włosia to 2 cm, a rączki 12,5 cm. Włosie zostało osadzone w spłaszczonej metalowej skuwce, znajdującej się na drewnianej lakierowanej rączce.



Płaski, prostokątny kształt pędzla pozwala na profesjonalne rzeźbienie, cieniowanie i konturowanie twarzy. Ja używam go zawsze do brązera. Jego spłaszczone, dość wąskie włosie pozwala idealnie trafić w miejsce, gdzie powinien zostać nałożony. W czasie aplikacji ustawiam go poziomo, czasem rozcieram w pozycji pionowej.  Pędzel świetnie nadaje się też do aplikacji rozświetlacza na górne partie kości policzkowych jak i do mieszania pudrów sypkich.




Cena pędzla bezpośrednio w sklepie Zoeva to 12,80 euro, w polskich sklepach internetowych kosztuje ponad 50 zł.



8 komentarzy:

  1. Wiem, że nie nawiązuje do posta ale muszę to napisać. Twój baner jest genialny ! Świetne zdjęcie ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, ciekawe te pędzelki :) Ja mam swoje z sammydress i jestem zadowolona, choć były bardzo tanie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda jak pędzel malarski :D nie mam dobrego pędzla do konturowania :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm jeszvze nie.mam.wprawy.z.pedzlami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pędzelek, ale jeszcze takiego nie miałam do konturowania. ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie bardzo kusi ten pędzel;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam daru do malowania!

    OdpowiedzUsuń