środa, 20 maja 2015

Małpi gaj


Bardzo długo opierałam się modzie na woski. Aż w końcu spróbowałam i przekonałam się, że intensywności ich aromatu nie dorówna żadna zapachowa świeca. Teraz woski na stałe zagościły na moim kominku i umilają niemal każde popołudnie.



Próbowałam już słynnych Yankee Candle i innych wosków, ale najbardziej lubię te handmade ze scented.pl Mają formy serduszek lub okrągłych babeczek. Strukturą odróżniają się od innych masowo produkowanych wosków; nie są tak gładkie jak wosk świecy, a bardziej chropowate i kruche. Łatwo wyjmuje się je też z kominka, nie trzeba nic skrobać - po prostu wosk wyjmujemy tak samo łatwo jak go włożyliśmy. No i długość palenia - jeśli zapach wosku należy do tych intensywnych, to można go palić codziennie przez 2 tygodnie nadal ciesząc się zapachem.



Na moim kominku widzicie teraz zapach "Małpi Gaj". Ta nazwa zupełnie nic mi nie mówiła, jeżeli chodzi o spodziewane nuty zapachowe. Szybko więc wyjęłam wosk z opakowanie i go powąchałam. Poczułam typową woń  napoju wieloowocowego. Sprawdziłam na stronie producenta czy moje nozdrza się nie myliły i rzeczywiście "Małpi Gaj" to prawdziwy owocowy koktajl.



Małpi Gaj to wyjątkowa mieszanka aromatów soczystych owoców: świeżych bananów, soczystych grejpfrutów, kiwi, truskawek, z dodatkiem gumy balonowej i odrobiną wanilii w nucie bazowej. Niezwykła kompozycja - odpowiednik zapachu Monkey Business od Busy Bee Candles.



Wosk można kupić na scented.pl za 5 zł. Oprócz tych wyrobów handmade znajdziecie tam też woski innych znanych firm oraz kominki. 




8 komentarzy:

  1. Muszę je wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O post w 100% dla mnie Szukalam dobrych woskow a tu prosze recenzja jak na zawolanie Napewno cos zamowie zwlaszcza po takim poleceniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą cudownie pachnieć :D
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo "smakowicie" :)

    OdpowiedzUsuń