czwartek, 21 maja 2015

Lakiery do zdobień Sensique Art Nails z cienkim pędzelkiem


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam 2 lakiery do zdobienia paznokci, utrzymane w morskich odcieniach. To nowe kolory w kolekcji Sensique.

Pojemność: 7 ml

Cena: 5,99 zł

Dpostępność: Drogerie Natura


Oba lakiery zostały wyposażone w cienkie pędzelki, których grubość nie zmienia się na całej ich długości. Włosie jest dość zwarte, nierozcapierza się. Łatwo wygina się w miejscu osadzenia na trzonku, dzięki czemu może niemal całą długością przylegać do płytki paznokcia, ułatwiając tym samym malowanie prostych linii.


Konsystencja lakieru jest taka "w sam raz". Nie za gęsta i nie za rzadka.  Na paznokciu nie rozlewa się na boki, ale nie ma też problemów z rozprowadzeniem na większych powierzchniach. 


nr 203 SEA GREEN



nr 204 BLUE OCEAN



Wybaczcie, że nie uraczę Was przy okazji tego posta jakimś fantazyjnym zdobieniem, ale nie mam do tego talentu. Ograniczam się zawsze do prostych paseczków i kropeczek.






WYNIKI KONKURSÓW

Zegarek Deja vu wygrywa Pani Aśka Radzikowska. Gratuluję! Proszę o przesłanie danych adresowych oraz adresu e-mail w wiadomości prywatnej na mój fanpage.

Bransoletkę od Pracownia Pauliny wygrywa Pani Iwona Borowiec- Ziemnicka. Proszę o wysłanie danych adresowych bezpośrednio na fanpage Pracownia Pauliny.

13 komentarzy:

  1. Wybralaś ciekawe kolory, ładne :) Nigdy ich nie używałam, ale to pewnie dlatego, że ''normalnie'' dobrze nie maluje paznokci, a co dopiero jeszcze zdobić...:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jaśniejszy bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie mają genialne kolorki, moje ulubione! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki lakier ten niebieski i wiesz co? jeszcze nie uzylam Po prostu mam he he:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze ja nie potrafię takich cudów tworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś okazję wypróbować ten lakier, jest tani i dobry ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello,

    Beautiful manucure ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń