niedziela, 17 maja 2015

Lakier MILANI nr 33 Metallic Mango



Lakier  Milani znajduje się w spłaszczonej buteleczce o pojemności 13,2 ml. Posiada bardzo wąski i długi pędzelek.  Konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale absolutnie nie rozlewa się po paznokciu ( w końcu wąski pędzelek nie jest w stanie nabrać nadmiaru lakieru). Na płytce paznokcia lakier tworzy cienką warstwę.



Nr 33 Metallic Mango to dla mnie taki typowo jesienny odcień pomarańczu. Zawiera w sobie złoty shimmer, który w butelce tworzy widoczne zgrupowania. Na paznokciu rozkłada się on jednak równomiernie.



Lakiery Milani produkowane są w USA. Można je kupić na ebayu w cenie od kilkunastu zł  wzwyż.


17 komentarzy:

  1. Lubię takie metaliczne odcienie. Teraz mam metaliczne złoto na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba bardziej lubię maty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny lakier !

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie do końca mój kolor, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, oryginalny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetyczny kolor, choć ja używam w sumie tylko nudziaków i czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolorek, przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń