piątek, 29 maja 2015

Krem BB od Yves Rocher



Krem BB Idealna cera 6 w 1 Yves Rocher
Info producenta: 6 natychmiastowych efektów dla idealnej skóry w jednym kroku. Rezultat – skóra natychmiast staje się widocznie piękniejsza.
6 właściwości, aby zapewnić natychmiastowy efekt idealnej skóry jednym gestem
●Doskonale nawilża skórę przez 24h.
●Idealnie ujednolica koloryt skóry.
●Tuszuje niedoskonałości skóry i oznaki zmęczenia.
●Wygładza powierzchnię skóry.
●Przywraca skórze blask.
●Chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Pojemność: 50 ml
Cena regularna: 49 zł
Składnikami aktywnymi są biała herbata oraz pigmenty. Biała herbata, która wywodzi się z kultury chińskiej, znana jest ze swoich właściwości ochronnych.
Pigmenty to tlenki żelaza. Mają one właściwości rozświetlające i nadające skórze piękny wygląd.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z białej herbaty, wyciąg z aphloïa, oligosacharydy z jabłka, woda z hamamelisu z ekologicznych upraw.
Gest dla ochrony środowiska
Opakowanie z kartonu z kontrolowanych upraw leśnych. Nadruk tuszem roślinnym. Nie zawiera ulotki, nie pakowane w celofan.


Moje wrażenia: To zdecydowanie mój ulubiony krem BB. Dostępny jest w dwóch odcieniach: jasnym i ciemnym. Ja używam jasnego, który odpowiada mojej cerze przez większą część roku. Posiada on bardzo lekką, dość rzadką konsystencję. Jego zapach jest dość przyjemny (perfumowa woń) i raczej mocno wyczuwalny. Krem na twarzy rozprowadza się nie pozostawiając smug. Jak na krem BB mocno kryje. Oczywiście wypryski czy ciemniejsze plamki wymagają dodatkowo porcji korektora, ale na co dzień spokojnie może on zastąpić podkład. Dodatkowym plusem jest fakt, że ten krem świetnie matowi skórę. Co do kwestii nawilżenia to ciężko mi to w tym przypadku ocenić. Jakoś nie do końca jestem w stanie zaufać kremom BB w kwestii pielęgnacji, więc często stosuje pod nie jeszcze typowe kremy nawilżające.

WYNIKI KONKURSU z "Bransoletki Rękodzieło Moarad"
Bransoletkę wygrywa Pani Aleksandra Tryląg. Gratuluje! Czekam przez 7 dni na dane adresowe.

13 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam BB L'Oreala, na razie jestem całkiem zadowolona :) Z YR nie miałam za bardzo styczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu zraziłam się do kremów BB, ale chyba muszę ponownie po nie sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :-) na razie garnier jest moim ulubieńcem wśród bb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper!!!!!!! bADZO lubie tę produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o nim;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o nim słyszę :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dawno go miałam jednak nie byłam z niego zbytnio zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam produktów z Yves Rocher :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zupełnie nie odpowiadają kosmetyki tego typu. Nawet jak nie miałam problematycznej cery, nie zdawały egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby fajnie to wygląda, ale gdzieś czytałam, że po kilku godzinach ten krem bb przestaje dobrze wyglądać i robi się klejący, daje nieprzyjemne wrażenie na skórze. Może to była tylko opinia tej jednej osoby, ale trochę mnie przystopowała przed zakupem. Właśnie porównuję różne kremy tego typu i nie wiem na co się zdecydować. Blada i ziemista cera jest tutaj pewnym problemem, ale może wreszcie jakaś drogeria internetowa będzie w stanie zaproponować coś sensownego.

    OdpowiedzUsuń