piątek, 22 maja 2015

Kobo Professional Ideal Volume Mascara


Info: Tusz zwiększający objętość rzęs.  Idealna aplikacja, perfekcyjne rozdzielenie i zwiększenie objętości rzęs dzięki modelującej, silikonowej szczoteczce. Elastyczna formuła tuszu nie kruszy się i nie rozmazuje. zawiera aktywne składniki pielęgnacyjne i regenerujące strukturę rzęs: proteiny pszeniczne, hydrolat keratyny, D-panthenol, wosk Carnauba.

Pojemność: 11 ml

Cena: 24,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura


Tusz pochodzi z limitowanej edycji wypuszczonej przez Kobo wiosną 2015. Mam nadzieję jednak, że ta limitka nie wyczerpie się szybko, bo bardzo polubiłam tą maskarę.

Tusz posiada eleganckie, lustrzane opakowanie o minimalnej szacie graficznej. Po jego otwarciu ujrzymy silikonową, lekko skośnie ustawioną szczoteczkę. Jest ona elastyczna, łatwo się zgina na całej długość. O ile nie darzę silikonowych szczoteczek sympatią, to ta bardzo przypadła mi do gustu. Długość wypustek na szczoteczce zmienia się parabolicznie. Kolce są sztywne i ostre. Nie osadza się na nich zbyt duża ilość  tuszu. Precyzyjnie wbijają się między rzęsy, rozdzielając je od nasady. Na rzęsach nie osadza się nadmiar maskary. Tusz szybko schnie, nie rozmazuje się, pozostaje na swoim miejscu. Mocno wydłuża rzęsy i zwiększa objętość, nadaje kolor głęboki odcień czerni. Efekt naprawdę mi się podoba :)




8 komentarzy:

  1. Ja powiem.ze akurat ja lubie silikonowe elastyczne szczoteczki wiec przypadby mi do gustu a ponadto duzy plus jest taki ze napisalas ze dobrze wbija sie w.rzesy bo z tym roznie bywa Czyli mozna kupowac Zawsze ufam twoim opiniom:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kobo miałam tylko raz jeden fluid, a u Ciebie efekt bardzo fajny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tusz Kobo, lubię firmę :) Masz piękne rzęsy bez tuszu też, zdaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow bardzo mi się podoba efekt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy produktów z tej firmy , dzięki Twojej rekomendacji tusz jest już na mojej liście zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No efekt jest świetny! :)
    Muszę koniecznie wypróbować te mascarę!

    OdpowiedzUsuń