niedziela, 19 kwietnia 2015

Zoeva nr 322 / Brow Line


Pędzel Zoeva 322 Brow Line to idealne narzędzie do podkreślania łuku brwiowego i zdecydowanie hit wśród  produktów Zoevy.



Wielką jego zaletą jest krótkie (od 4 do 5 mm), skośnie ścięte włosie. Jest ono  sztywne, zachowuje swój kształt, nie rozczapierza  się.  Znajduje się ono w mocno spłaszczonej skuwce, osadzonej na drewnianej, lakierowanej rękojeści. Szerokość włosia to ok. 9 mm, natomiast długość pędzla wynosi 16, 5 cm.



Ze względu na kształt i właściwości włosia o raz jakość wykonania, pędzel ten umożliwia precyzyjne nadanie kształtu brwiom.  Niezwykle łatwo rysuje się nim kreski i prowadzi po łuku.  Jakość mojego makijażu brwi zdecydowanie poszła w górę z tym pędzlem i raczej nie zamienię go na inny.

W Polsce pędzle te można dostać w sklepach internetowych w cenie ok. 28 zł.


13 komentarzy:

  1. Podoba mi się jego krótkie włosie :) ja do podkreślania brwi używam pedzelka z Sephory i również bardzo go sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys sobie zakupie zoeveę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ja to chyba mam taki ale nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na bardzo funkcjonalny, ja mam podobny z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no Ciekawy ten pędzelek. Bardzo wpadł mi w oko ♥


    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń