poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Zoeva nr 105 / LUXE HIGHLIGHT


To pierwszy pędzel Zoevy jaki kupiłam. Wiedziałam, że u mnie będzie niezastąpiony. Zoeva nr 105 to pędzel do rozprowadzania rozświetlacza. Ja maluję się nimi codziennie, więc potrzebowałam odpowiednio smukłego narzędzia.

Pędzel został wykonany z mieszanki włosia naturalnego i syntetycznego o białej barwie.  Włosie jest średnio zbite, sprężyste, mięciutkie i delikatne. Porządne wykonanie sprawia, że pędzel nie gubi żadnych włosów,



Główka pędzla zostało uformowana w jajowaty kształt. Na przekroju okrągły. Została osadzona w metalowej skuwce, na drewnianej rękojeści.


Cały pędzel ma 16,8 cm długości, natomiast włosie ok. 3 cm. W najszerszym miejscu główka ma nieco ponad 2 cm szerokości.



Stosunkowo niewielka główka pędzla sprawia, że aplikacja rozświetlacza na górne partie kości policzkowych jest niezwykle łatwa. Miękkie włosie ładnie blenduje produkt, dzięki czemu efekt jest bardzo naturalny. Użycie pędzla jest niezwykle wygodne, łatwo się nim manewruje.

Cen\a pędzla to ok. 56 zł.



WYNIKI KONKURSU z CHANTAL

Maskę do włosów wygrywa Pani Zuzanna Witkowska. Gratuluję! Czeka na Pani dane adresowe do końca tygodnia. Proszę je przesłać w wiadomości na funpage bądź maailowo.

15 komentarzy:

  1. Super jest. Nie mam jeszcze żadnego z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzel jest naprawdę rewelacyjny !
    Nie jestem zwolenniczką pędzli, ale taki bym wybrała :)

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, muszę taki kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ta cena... ale chce je wszytskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zastanawiam sie nad kupnem pędzla do podkładu, na ten do rozświetlacza też może przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja do rozświetlacza uwielbiam pędzel z bareMinerals, który podobno służy do blendingu. Nie jest tani ale nie żałuje nawet złotówki, którą na niego wydałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba powinnam zainwestować w nowy pędzel, ale stale wpadają mi inne wydatki;) Chyba że poproszę o taki na urodziny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzel prezentuje się bardzo elegancko i funkcjonalnie. Muszę odkopać swój rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń