wtorek, 21 kwietnia 2015

Vita Liberata pHenomenal 2-3* Week Tan Lotion


Dzisiaj chciałam pokazać na blogu niezwykle zaawansowany samoopalacz oparty na organicznych składnikach i wykorzystujący technologię pHen02.  Pozwala on na uzyskanie natychmiastowej i długotrwałej opalenizny w średnim odcieniu złotego brązu.  Posiada on bezzapachową, lekką, wygładzającą i nawilżającą formułę. Odżywia on skórę, dzięki morskich i organicznym, roślinnym ekstraktom, które pozwalają opaleniźnie trwać do 4 razy dłużej. 



Produkt znajduje się w brązowej buteleczce wyposażonej w pompkę, dzięki czemu możemy go nanosić bezpośrednio na piankową rękawicę i aplikować na ciało bez brudzenia dłoni. W buteleczce znajduje się 150 ml kosmetyku. Tak jak pisałam ma on lekką konsystencję żelowego balsamu o ciemnobrązowej barwie. Jest kompletnie bezzapachowy. 




Jak aplikować balsam samoopalający? Wyciskamy kilka "pompek" na rękawicę, zaciskając dłoń rozcieramy balsam na jej powierzchni. Następnie okrężnymi ruchami smarujemy wybraną część ciała. Takie sprawne rozsmarowanie i gąbkowa struktura rękawicy sprawiają, że na skórze nie powstają zacieki. Efekt jest widoczny w zasadzie od razu, nie trzeba czekać kilku godzi by zobaczyć pojawiającą się opaleniznę.  Optymalne jest przeprowadzenie 3 takich aplikacji w odstępach 3-24 godzinnych. Pomiędzy aplikacjami spłukujemy skórę prysznicem, co usuwa nadmiar produktu.


Ja przeprowadziłam 3 aplikacje  w ciągu 1,5 dnia (rano - wieczorem - rano).  Efekt był intensywny, skóra nabrała ciepłego odcienia brązowej opalenizny.

PRZED



PO




Opalenizna powinna się utrzymać do 2-3 tygodni, ale do tego trzeba podchodzić bardzo indywidualnie. Na przykład wartość pH naszej skóry może oddziaływać na trwałość opalenizny. Zależy ona też na pewno od tego jak długie kąpiele lubimy, czym szorujemy skórę i czy wykonujemy peelingi.

U mnie opalenizna zmywała się stopniowo z każdym myciem (nie powstają przy tym żadne zacieki). W dobrym stanie i dobrze widoczna była przez tydzień, potem znacznie zbladła. Dlatego po tygodniu wykonałam 1 aplikację przypominającą, dla podtrzymania zadowalającego efektu.



Produkty Vita Liberata można kupić w Sephorach bądź na vitaliberata.com

10 komentarzy:

  1. swietny efekt :) sama bym chciala tego wyprobowac:))

    OdpowiedzUsuń
  2. super, nadaje się na każdy odcień skóry? :)
    pozdrawiam :)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz 3 tyg na niego czeka a wygrałam w konkursie :) tez chce takie nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow kolosalna roznica ;) Ale ja nie lubie takich samoopalaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa, pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń