czwartek, 9 kwietnia 2015

Stylove Vintage Store - kolejne modowe łupy z drugiej ręki




Moja miłość do second-handów i ubrań z drugiej ręki wcale nie osłabła. Tylko czasu mi brak, gdy jestem w Polsce, by porządnie przegrzebać wszystkie lumpexy w okolicy. Z tego powodu coraz bardziej skłaniam się w stronę tych internetowych. O niektórych już pisałam na blogu, ale ten z dzisiejszego wpisu jest zupełnie wyjątkowy. Stylove Vintage Store  przyciągnął mnie niesamowicie uroczym designem, ale i pasją do mody, którą tu czuć na każdym kroku. W końcu oprócz sklepu znajduje się tu też blog z ciekawostkami o modzie.




Stylove24 to sklep z własną filozofią. Zobaczcie tylko co piszą o powstaniu portalu www.stylove-24.pl jego twórcy:

Każda kobieta zaczyna swój romans z ciuchami już od najmłodszych lat. Małe dziewczynki kochają sukienki, kokardki i lakierki. Z biegiem lat przychodzi moment, kiedy szafy zaczynają pękać w szwach a cały dom staje się jedną wielką garderobą. Jednak ciężko jest rozstać się z ukochanymi ubraniami, często będącymi w bardzo dobrym stanie i wyrzucić je tak po prostu do kosza. Właśnie z tego powodu postanowiłyśmy dać im drugą szanse i stworzyć miejsce gdzie mogłyby odnaleźć nowe właścicielki. Stylove powstało dla realizacji tej myśli. Na naszym portalu możesz znaleźć zarówno rzeczy z sieciówek jak i własno ręcznie wykonaną lub przerobioną odzież. 

Sklep jest podzielony na 3 działy: Ubrania, Akcesoria i Dekoracje do domu.

Wśród ubrań znajdziemy zarówno te z sieciówek jak i droższych marek.  Możemy też trafić na perełki od projektantów.  Dział ten podzielono na następujące kategorie: bluzki, kamizelki, koszule, kurtki, marynarki. spodenki, spodnie, spódnice, sukienki, swetry. Znajduje się tu też dział z linią ekskluzywną, gdzie znajdziemy odzież od marek takich jak np. Salko, Taranko, OMC, Northland. Wszystkie ubrania są uwiecznione na kilku zdjęciach i opisane.


W dziale Akcesoria znajdziemy takie kategorie jak: Apaszki i Kołnierzyki, Czapki i Kapelusze, Szaliki, Rękawiczki, Biżuteria, Buty, Torby, Portfele, Paski. Mój ulubiony dział to ten z biżuterią, gdzie można znaleźć mnóstwo kolczyków za kilka złotych.


Bardzo lubię dział z dekoracjami do domu. To taki mały pchli targ, gdzie możemy upolować ozdobne cacka vintage - świeczniki, szkatułki, cukiernice.


A jakie są moje ostatnie łupy ze Stylove?

Biała sukienka z bufkami, ściągana w talii. Ozdobiona kwiatem z tego samego materiału. Bardzo dziewczęca, idealna na lato. Jej cena w Stylove wynosiła 15 zł.

Beżowa bluzka z falbankami za 10 zł. Bardzo delikatna, w romantycznym stylu.






Z biżuterii skusiłam się na kolczyki wykonane ze szkła weneckiego (ok. 6 zł).



No i jeszcze bransoletka za 1,50 zł :)



9 komentarzy:

  1. W wolnej chwili muszę przejrzeć tę stronę:)

    Zdecydowanie tak, dlatego zostało to zdobienie bardzo miło przyjęte ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej strony, muszę ją odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście fajna stronka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczę co mają w ofercie ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie natrafiłam na "Sytlove....", ale już przejrzałam ich stronę i oferty i spodobało mi się u nich, może i ja na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam taką koszulkę z H&M jak Ty (tę pomarańczową) tylko, że ja miałam fiolet:)

    OdpowiedzUsuń