piątek, 10 kwietnia 2015

Sensique Nail Art wiosna 2015


Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejne lakiery z linii Sensique Nail Art. Jest to edycja limitowana na wiosnę 2015. To seria bardzo ciekawych i kolorowych top coat'ów , dzięki którym można wyczarować fantazyjny manikiur. 

Pojemność: 7 ml

Cena: 5,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura



Zaczniemy od czwórki lakierów z największymi, połyskującymi elementami :)




nr 195 I AM YOURS

Lakier, w którym pływa mnóstwo fioletowych elementów: brokat, różnej wielkości heksy oraz serduszka.




nr 196  ALL YOU NEED IS LOVE

Lakiery z samymi, srebrnymi elementami: różnej wielkości heksy i paseczki, serduszka oraz czworokątne blaszki.




nr 197  I LOVE YOU 
 To zbiór różnej wielkości, wielokolorowych heksów: czerwonych, zielonych, fioletowych, srebrnych, czarnych. Znajdują się tu też czworokątne, srebrne blaszki i czerwone serduszka.




nr 198 SWEET HEART

To zbiór metalicznych, jasnoróżowych elementów: brokat, różnej wielkości heksy, serduszka i czworokątne blaszki.




Pora na brokatową parę :)



nr 199 CONFETTI
Bardzo drobny i bardzo gęsty brokat w granatowo-fioletowym odcieniu. Ładnie się mieni różnymi kolorami.



 nr 200 FIREWORKS

Fioletowy lakier z ogromną ilością brokatowych drobin.



Kolejne lakiery to top coaty typu płatków, które mienią się holograficznym połyskiem.

nr 201 BLUE HOLO MIST

oraz

nr 202 PINK HOLO MIST






Które z nich spodobały Wam się najbardziej ?


22 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie lakiery, ale zmywanie ich to koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne, nie wiedziałabym który wybrać :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentują! :)
    bardzo ciekawa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie lakiery !!!!:)
    Są świetne !!!!:)
    Obserwuję i zapraszam:www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com
    www.francja-to-cale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 198 jest piękny :) W połączeniu z delikatnym różowym lakierem będzie pięknie wyglądał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boziuniu takie swietne lakiery w takich błogo nisskich cenach To lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy takich lakierów nie widziałam. W sumie używam tylko czerwieni i beży-różów, ale te jasnoróżowe i hologramowe lakiery wyglądają przesłodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tego typu lakierami, ponieważ najczęściej ciężko sie je zmywa, ale na te z miłą chęcią bym sie skusiła!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/szara-spodnica-i-biay-zwyky-tshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej jestem przekonana do tych brokatowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się tu pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są, lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne! wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekły mnie, po prostu! Ja w Naturze nie bywam zbytnio, ale pójdę, może będą. ;d Szczególnie ten z serduszkami oraz jasny aka holograficzny upadł mi w oko. Mam jeszcze drobne pytanie... Ciężko się zmywają?
    Masz może ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość lakieru ma duże drobiny, a z nimi raczej nie ma problemu. Wiadomo jednak, że trzeba mocniej potrzeć wacikiem :)

      Usuń
  15. Fajne zdobienia! :-) Ja ostatnio maluję paznokcie na jednokolorowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I want them aaaaaaaaaaaaaalllll

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń