piątek, 24 kwietnia 2015

Sally Hansen nr 360 Diamond and Rubies


Lakier pochodzi z serii Diamond Strength. Znajduje się w 13,3 ml buteleczce ozdobionej cyrkonią. Pędzelek jest raczej cienki, osadzony na długim trzonku. Wydawałoby się, że niezbyt wygodny, ale maluje mi się nim precyzyjniej niż niektórymi szerszymi i krótszymi.


Numer 360 Diamonds and Rubies to ładna czerwień. Dobre krycie bez smug można już uzyskać jedną warstwą lakieru (ogromny plus). Jednak jest też ogromny minus. Lakier długo zasycha i godzinami pozostaje miękiki. W zasadzie to chyba nie jest w stanie utworzyć twardej tafli na paznokciu. Łatwo wyżłobić sobie w nimi rysy czy w ogóle zetrzeć z płytki paznokcia, nawet kilka godzin po pomalowaniu.


20 komentarzy:

  1. Kocham takie lakiery Czerwony to moim zdaniem najbardziej kobiecy i seksowny kolor o dobrze ze dajesz nam te recemzje bo ja musze miec lakiery ekstra szybko schnace bo brak mi cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień fajny, intensywny, tylko ja nie mam cierpliwości do długiego suszenia paznokci, a jak kilka godzin po pomalowaniu może się ścierać, to chyba dla mnie odpada :( . Dzięki za recenzję :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. buteleczka lakieru jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień ! Uwielbiam lakiery SH, uwielbiam kolor czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post :) love your blog :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglada ten lakier na paznokciach :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczna czerwień zawsze piękna. Mój ulubiony czerwony lakier to matowy z L'oreal - szybko schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne opakowanie <3 Kolor też boski, mój ulubiony :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, intensywna czerwień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna buteleczka i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten minus, jaki mu przyznałas zniechęcil mnie do niego, choć ta czerwień jest bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń