czwartek, 2 kwietnia 2015

L'oreal Colour Riche nr 839 Cinnamon Toast


Szminkę dostałam ponad rok temu na Gwiazdkę. Niestety nie zdążyłam jej sfotografować przed użyciem i na zdjęciach jest taka "zmacana", ale najważniejsze, że widać jej kolor.



L'oreal zadbał o bardzo eleganckie opakowanie w złotym kolorze. Na sztyfcie wyryto logo marki. Zwróciłam uwagę również na zapach produktu, który jest bardzo przyjemny. Pachnie trochę jak krem Nivea, trochę taki różany zapach i nie ma tu chemicznych nut.



Posiadam odcień nr 839 Cinnamon Toast. To ciemny, ciepły brąz. Sztyft miękko i gładko sunie po ustach, ale nie topi się zbyt mocno i nie "ślimaczy". Krycie jest idealne, a kolor nasycony, intensywny. Polubiłam tą szminkę od pierwszego użycia.



Ma też inne zalety. Nie podkreśla suchych skórek. Nawilża usta i lekko nabłyszcza, przez co wyglądają zdrowiej a kolor nie jest zbyt matowy.


Dzisiaj mam dla Was też :

RABAT - 50 zł na fotoksiążkę Printu.pl

Link promocyjny: http://printu.pl/lp/moda

Wejdź pod powyższy link promocyjny i zostaw swój adres e-mail. Po jego potwierdzeniu otrzymasz kupon o wartości 50 zł :)


Promocja dotyczy pierwszego zamówienia na www.printu.pl (oprócz formatu 19x13 cm). 50 zł zostanie odjęte od ceny standardowej. Promocje nie łączą się.

Link jest ważny do 31.05.2015r.


Zapraszam również na nowy konkurs na fanpage :)

KLIK

10 komentarzy:

  1. Śliczny kolor szminki i te energetyzujące zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest ten kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Ja z L'Oreala mam pomadkę 853 Chili i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek fajny mi jednak taki nie apsuje zupełnie wygladam babciowato;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jakiś limitowany odcień, taką żywą pomarańczę i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń