niedziela, 26 kwietnia 2015

Lakiery My Secret z kwiatuszkami


Info producenta:  Lakiery nawierzchniowe z subtelnym, pastelowym glitterem, które pozwolą wyczarować fantazyjny manicure, zarówno zastosowane samodzielnie, jak również aplikowane na inne lakiery.

Pojemność: 10 ml

Cena: 6,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura


To typowe lakiery wykończeniowe z ozdobami. Zawierają różnych rozmiarów heksy - pastelowo różowe bądź niebiesko-białe. W każdym lakierów pływają również białe kwiatuszki. Są one znacznych rozmiarów, z tego powodu skupiają bardziej w dolnych częściach buteleczki. Dlatego przed malowaniem warto przekręcić opakowanie do góry nogami na parę minut, pobawić się nim zmącając konsystencję, a potem wyławiać kwiatuszki pędzelkiem.




236 BLUE MIST






237 PINK MIST



17 komentarzy:

  1. Nigdy nie pomyslalam o tym przewracaniu butelki z lakierem Dobry patent:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne chyba się skuszę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują. Mam Blue Mist i niedługo będę szalała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. these colors are very nice...
    i really like to taste them

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski top na różowym lakierze wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają :) Zarówno w buteleczce jak i na paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi te lakiery zupełnie nie przypadły do gustu, kwiatki w lakierze to nie dla mnie ;) Jak mam ochotę na kwiatki to sobie je wklejam,a nie łowię ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze są :) moja siostra by szalała na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam ich do tej pory, aż żałuję że mam kawałek do Natury, bo zaraz popedzilabym po nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. różowa wersja wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń