środa, 29 kwietnia 2015

Clear Cotton



To mój jedyny wosk z Yankke Candle. Do tej pory używałam ręcznie robionych wosków z scented.pl i te sprawdzały się o wiele lepiej. Yankee pod względem zapachu mnie nie zawiódł (choć mógłby być intensywniejszy), ale nie podoba mi się, że po stopieniu przyjmuje formę takiego twardego świecowego wosku, z którym mam ogromny problem by wyskrobać go z kominka. Z woskami handmade nie miałam tego problemu - po prostu wyciągałam zastygniętą taflę z kominka bez żadnego trudu.





Clear Cotton to zapach suszonej na słońcu bawełny z zielonymi nutami, aromatem białych kwiatów oraz szczypty cytryny. Tak opisuje go producent. I rzeczywiście ma rację, bo wosk pachnie praniem wysuszonym na świeżym powietrzu. Trochę w nim delikatnego aromatu płynu do płukania. W czasie palenia wydobywają się z niego również bardziej słodkie nuty. Zapach jest wyczuwalny, ale nie intensywny. Można potraktować ten wosk jako odświeżacz powietrza.



WYNIKI KONKURSU z Butterfly Colours

Portfel wygrywa Pani Aleksanda Sadza. Gratuluję! czekam na dane adresowe przez tydzień.

12 komentarzy:

  1. tego nie miałem : Teraz palę lawendę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym zapachem swiezego prania to zachecajace

    OdpowiedzUsuń
  3. anie miałam go ale lubie białe woski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, mój ulubiony zapach, uwielbiam zapach świeżego prania ♥
    Popraw sobie literówkę w temacie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te woski!


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i bardzo mi się podobał, lubię takie świeże zapachy, które kojarzą mi się z zapachem czystości;) Mam prosty sposób jak wyciągnąć wosk po zastygnięciu: należy zapalić świeczkę w kominku, odczekać ok. minuty, a nawet mniej, i wtedy podważyć zapałką:) Roztopiony spód się odkleja, i możemy usunąć wosk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poradę. Na pewno skorzystam z tego patentu :)

      Usuń
  7. Ja mam lepszy patent na wosk :) Wystarczy na chwilę włożyć do zamrażalnika i wosk sam wyskoczy :) Ja tak czyszczę wszystkie świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń