sobota, 14 marca 2015

Wzmacniająca odżywka do paznokci z keratyną od Sensique




Info producenta: Bez toluenu i formaldehydu. Zawiera keratynę –naturalny budulec paznokci oraz kompleks utwardzający. Wzmacnia, odżywia i regeneruje powierzchnię paznokci przywracając im zdrowy wygląd. Polecany do paznokci słabych, zmatowiałych, rozwarstwiających się i łamliwych. Dla uzyskania optymalnego efektu stosować regularnie nakładając bezpośrednio i osuszone paznokcie. Można stosować jako lakier podkładowy.

Pojemność: 12 ml

Cena: 7,49 zł

Dostępność: Drogerie Natura



Moje paznokcie są dość problematyczne. Miałam spore problemy z rozwarstwianiem, miękkimi końcówkami, pękaniem płytki, a przez to większą podatnością na łamanie.  Od jakiegoś czasu staram się więc używać odżywek. Zeszłej jesieni zaczęłam używać przezroczystej odżywki Sensique Keratin Nutrition. Stosowałam ją regularnie, najczęściej jako bazę pod inne lakiery. Odżywka jest bardzo rzadka, więc łatwo się rozprowadza po paznokciu cienką warstwą. Nadaje lekki połysk. Schnie błyskawicznie, więc nie trzeba  czekać na nałożenie lakieru. Jest niezwykle wydajna. Używałam jej przed każdym malowaniem paznokci (2-3 razy w tygodniu),  i przy tej częstotliwości wystarczyła na  ok. 8 miesięcy. Przez cały ten czas nie gęstniała, więc jakość użytkowania do końca pozostała niezmienna i można było bez problemu wykończyć całe opakowanie. Odżywka dobrze zabezpieczała płytkę paznokcia – nie pojawiały się na niej przebarwienia od użytkowania ciemnych lakierów.  Kondycja paznokci widocznie się poprawiła. Rozwarstwianie się paznokci jest już dla mnie znacznie rzadszym problemem i dotyczy tylko płytek paznokciowych na palcach wskazujących. Paznokcie stały się twardsze i łatwiej było je zapuścić.


17 komentarzy:

  1. Używałam juz wielu odżywek i moim faworytem jest eveline. Jednak dość szybko zaczyna gestniec :( jesli natknę sie na te sensique to Wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje paznokcie są kruche i mimo stosowania różnych odżywek, niestety jakoś nic ich nie wzmacnia.
    Mam dwie odżywki Sensique, które fajnie wyglądają na paznokciach nawet bez użycia lakieru, bo są mleczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Moim faworytem są teraz odżywki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj....długo moje paznokcie nie widziały się z odżywką,a o lakierze nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zaczynam dochodzic do ładu i sładu z moimi pazurkami

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również mam problem z paznokciami i nie mogę znaleźć odzywki, która sobie z nimi poradzi.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Sensique, ale odżywek do paznokci żadnych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje paznokcie też niestety się rozdwajają, a momentami ich kondycja jest fatalna ale nadal szukam swojej odżywki numer 1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wierna odżywce eveline ale ta tez bym z chęcią spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemu z paznokciami, ale mojej mamie muszę polecić tę odżywkę, może też jej pomoże :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wlasnie mam problem z odżywka! Tę którą kupilam jakiś czas temu, jako produkt roku itp okazała sie nie trafiona :( także bardzo pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ze nie ma zdjęcia przed po. Właściwie tez mam problem z paznokciami, ale już tyle cudów używałam ze wątpię w skuteczność juz czegokolwiek... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda ze nie ma zdjęcia przed po. Właściwie tez mam problem z paznokciami, ale już tyle cudów używałam ze wątpię w skuteczność juz czegokolwiek... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Po odżywce eveline 8w1, która bardzo mi zaszkodziła zaprzestałam stosować jakiekolwiek odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ja takich produktów nie używam :(

    OdpowiedzUsuń