sobota, 21 marca 2015

So colourful....


Po jednej z sesji zdjęciowych zostało sporo niewykorzystanych balonów. Postanowiłam, że zrobię z nimi zdjęcia z koniecznie kolorowym makijażem. Wyciągnęłam z pudełeczka moich 7 pojedynczych cieni Kobo i postanowiłam wykorzystać je wszystkie :)


Pod łuk brwiowy nałożyłam jasnobeżowy cień nr 145 Sandy Beach. Wewnętrzny kącik zaznaczyłam cytrynowym nr 144 Lemon Chiffon. Ruchomą powiekę pokryłam zielonym nr 136 Turquoise, a załamanie powieki kobaltowym nr 137 Electric Blue. W zewnętrznym kąciku dodałam fioletu nr 140 Cranberry. Na dolnej powiece znalazł się szary nr 138 Urban Gray. Krawędzie makijażu roztarłam lekko czerwonawym nr 142 Russet. Linię wodną zaznaczyłam kredką My Secret w morskim odcieniu nr 20 Turquoise See.



Pozostałe kosmetyki jakich użyłam:

KOBO Make-Up Primer
Podkład Virtual Ideal Cover nr 02
Puder Mineralny Clare Blanc
Matowy puder brązuyjący KOBO nr 308 Sahara Sand
Paletka brązowych cieni Ingrid (podkreślenie brwi)
Bezbarwny tusz Sensique Trendy Care mascara do przeczesania brwi
Tusz Virtual 3w1 Total Black
Kredka do ust  KOBO Professional nr 107 Pink Love








22 komentarze:

  1. Jakie ładne zdjęcia! Te balony wspaniale podkreślają makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wiosennie się zrobiło:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje sesje zdjęciowe, świetne kolory na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny pomysł z tymi balonami :) makijaż super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i piękny, wiosenny makijaż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż cudowny i pomysł na sesje również :)
    uwielbiam Twoje zdjęcia zawsze są takie kolorowe !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Ten turkusowy cień wygląda niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie, kolorowo! :-) Ciekawe zdjęcia, pomysłowo. :P
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. oszałamiający makijaż ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorowy makijaż, idealny na wiosnę!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz świetna sesja makijażowa też bym na taką się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń