piątek, 6 marca 2015

Płyn micelarny U20



Info: Pierwszy na rynku kosmetyków na trądzik płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym! Produkt doskonale zmywa makijaż i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Zalecany dla skóry trądzikowej. Płyn wykazuje działanie łagodzące. Skuteczność zawdzięcza połączeniu aktywnych substancji przeciwtrądzikowych oraz oczyszczających.



Wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami:

Oczyszcza 82 %
Odświeża 82%
Nawilża 71%
Nadaje gładkość skórze 79 %




Składniki aktywne:
  • Wyciąg z soczewicy - zwęża pory, redukuje produkcję sebum, złuszcza naskórek, odblokowuje pory, rozjaśnia i ujednolica skórę.
  • Salicylan sodowy - jest znanym środkiem delikatnie złuszczającym naskórek.
  • Gliceryna - wykazuje silne działanie nawilżające i zmiękczające naskórek
  • D- pantenol - wykazuje silne działanie łagodzące szczególnie nieprzyjemnych objawów wywołanych czynnikami alergogennymi.



Płyn trafił do mnie wraz z innymi kosmetykami marki Under20 jako wygrana w konkursie. Na opakowaniu ani razu nie padło słowo "makijaż". Nie wiedziałam więc czy będzie to standardowy płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania skóry czy może mam go bardziej traktować jako tonik antybakteryjny.



Przy pierwszym teście na makijażu, okazało się, że jest wręcz stworzony do usuwania tuszu z rzęs. Jeszcze nie miałam płynu, który pod tym względem działałby tak dobrze i tak błyskawicznie. Nie musiałam trzeć wacikiem rzęs, wystarczyło go przyłożyć i chwile odczekać. Z łatwością ściągał całą porcję tuszu z rzęs. Łatwo było to zweryfikować przy późniejszym myciu twarzy żelem - pod oczami nie pojawiały się zacieki tuszu.



O dziwo z tuszem radził sobie lepiej niż z cieniami. Oczywiście je też zmywał, ale nie było to tak spektakularne jak w przypadku tuszu.  Na zdjęciach możecie obejrzeć jak radzi sobie z różnymi produktami do makijażu po jednym przeciągnięciu waciki.




Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat jego działania antytrądzikowego ani nawilżającego, bo stosowałam go tylko w okolicach oczu. Do tego celu sprawdził się znakomicie i z chęcią kupię go ponownie.

18 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale nie kusi mnie ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam go właśnie ale mam obawy ładować go w okolice oczu ze wzgledu na to przeciwbakteryjne działanie więc używam go wyłącznie do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go spokojnie używać na oczy, w ogóle ich nie podrażnia.

      Usuń
  3. Pięknie zmywa. Nigdy go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier ma jakieś micele nowe - tyle, że ichni po prostu jest do skóry tłustej, nie trądzikowej.
    Ja mam od jakiegoś czasu tonik under twenty - dobry jest.
    w składzie ma kwasy (a jeden na pewno, nie nocuję dziś w domu, to nie wezmę w rękę i nie sprawdzę), reszta składu jest tez bardzo przywoita - sprawuje się nieźle.
    To już nie ta sama marka, jaką pamiętam ją sprzed kilku lat ;)

    ogólnie, to dla mnie wszelkie micele są tym samym, co toniki - "poprawka" po zmywaniu twarzy żelem.
    przed umyciem twarzy raczej ich nie stosuję, bo u mnie to zdaje egzamin tylko w wypadku oczyszczania oczu - Revlon, którym paciajam twarz wymaga zużycia kilku wacików ;P
    nie opłaca mi się więc miceli kupować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat micele tylko przed żelem i tylko na oczy. Właśnie kupiłam Garniera pod wpływem pozytywnych recenzji i zobaczę jak się sprawuje. Mam nadzieję, że dobrze, bo butelka ma aż 400 ml

      Usuń
  5. ja mam 30+ wiec dawno nie uzywałam ponizej 20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem poni,żej 20, ale ich kosmetyki zdarza mi sie używać.

      Usuń
  6. lubię kosmetyki under twenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie sobie poradził ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same kosmetyki :( a kiedy jakieś stylizacje????? ;) zrezygnowałaś ze stylizacji, bo ostatnio coraz ich mniej? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, 7 sesji czeka na publikację.

      Usuń
    2. jak by nie patrzeć ostatnia stylizacja była 13 postów temu :(

      Usuń
  9. dla mnie ten płyn nie zdał egzaminu, ale to może dlatego że dla mnie takie płyny w ogóle nie pasują, wolę tłuste mleczka lub oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie zupełnie odwrotnie. Micele na tak, mleczka na nie.

      Usuń
  10. Nie miałam tego płynu, ale widzę, że dobrze sobie radzi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego micela ale gdy wykończe mój z BeBeauty to zakupie ten bo bardzo lubię produkty U20 ;-)

    OdpowiedzUsuń