wtorek, 10 marca 2015

KOBO Matt Bronzing & Contouring Powder nr 308 Sahara Sand


Dzisiaj napiszę o pudrze do konturowania, który szybko stał się moim ulubieńcem :)


Info: Matowy, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny. Idealny do kreowania "cienia" na twarzy. Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała.

Waga: 10 gram

Cena: 19,99 zł

Dostępność: Drogerie Natura


Tak jak rozświetlacze Kobo, puder ten posiada kwadratowe, plastikowe opakowanie z transparentną nakrywką na zawiasie. Na spodzie opakowania znajdziemy informację o produkcie oraz jego numer.



Są dostępne dwa wybarwienia. Ja posiadam jaśniejszy odcień nr 308 Sahara Sand.  Jest to jasny brąz, pozbawiony ciepłych, pomarańczowych tonów.  Zupełnie matowy. Wygląda bardzo naturalnie.  Po prostu "cień", rzucony na twarz.





Puder jest mocno sprasowany i nie pyli na wszystkie strony w czasie nabierania go pędzlem. Ładnie się rozprowadza na twarzy i bardzo łatwo go rozetrzeć. Ciężko nim zrobić nieestetyczną, ciemną plamę. Swoją przygodę z konturowaniem rozpoczęłam dość niedawno i ten puder szybko okazał się dla mnie idealny.




20 komentarzy:

  1. Kolor zdecydowanie na plus. Na policzku wygląda cudownie. Zdecydowanie produkt godny uwagi. Moją już zaprzątnął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ładny :) zawsze używałam różu, bo perełki brązujące pozostawiają, według mnie, ślady jakby twarz była niedomyta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobo ma świetne produkty :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam jeszcze kosmetyków z Kobo, bronzer fajny, ale ja mam juz swój ulubiony bronzer i niczym go nie zastąpię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się na niego skuszę, jeszcze nie bawiłam się w konturowanie twarzy i muszę spróbować bo efekt jest niesamowity!

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam produktu ale wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda fajnie, subtelnie, czyli tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznaję ,że prezentuje się rewelacyjnie na skórze :-) Super post

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam jeszcze nic z kobo

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz taką śliczną cerę, że każdy kosmetyk wygląda na niej olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się świetnie, ma bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje na skórze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie widziałam go wcześniej. Byłby mój!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobo ma fajne kosmetyki,ten też się świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię ten produkt ale mógłby być bardziej chłodny

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie ten brazer :)
    www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń