poniedziałek, 2 marca 2015

KOBO Highlighter Powder


Info: Puder zapewnia rozświetloną i pełną blasku cerę.
Delikatnie połyskuje tworząc świetlisty, subtelny efekt na twarzy, szyi i dekolcie.  
Formuła zawierająca olej marula odżywia skórę i sprawia, że staje się delikatna.
Trwały i bardzo wydajny.

Cena: 19.99 zł (Drogerie Natura)

Waga: 10 g


Występujące w dwóch wersjach kolorystycznych pudry rozświetlające to dość nowe produkty z oferty KOBO.  Podobnie jak brązery i pudry matujące zostały zapakowane w kwadratowe opakowania z porządnego, grubego plastiku. Zamknięcie typu zatrzaskowego wieczka na zawiasie. Jest ono przezroczyste, więc można podejrzeć wybarwienie produktu.


Są to subtelne rozświetlacze. W opakowaniu nie wyglądają jak lustrzane tafle. Dopiero na policzku zaczynają odbijać światło. Są bardzo gładkie, satynowe w dotyku.  Świetnie sprawdzają się za dnia, kiedy nałożone cienką warstwą dają delikatny efekt. Nie jest to produkt, którym stworzymy bardzo mocny, metaliczny błysk. Jak na rozświetlacze trwałość jest super. Po 7 godzinach nadal były widoczne na twarzy, choć z trochę mniejszą intensywnościa.



Pudry rozświetlające Kobo występują w dwóch wybarwieniach:

309 GOLDEN LIGHT

Puder w kolorze, rozbielonego jasnego złota. Na policzku tworzy słoneczną, opalizującą poświatę.




310 MOONLIGHT

Ciężko jednoznacznie określić ten kolor. Ma w sobie odcienie beżu, różu i złota. Ja nazywam go szampańskim odcieniem. Na kościach policzkowych nałożony na granicy różu nabierze bardziej jasnoróżowych tonów.





13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc tak mało subtelnie wyglądają na zdjęciach...Chyba, że celowo są nałożone w większej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko jeden podkład tej firmy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne musze obczaić te cudeńka w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie długie rzęsy. Fajne pudry, ale nie mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi na zdjęciach wygląda fajniej, ciekawa jestem jak się prezentują na żywo☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ciemniejszy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią skuszę się na 310 jak tylko skończy mi się akcja NIEkupowania... Golden Light jakoś nie przypadł mi do gustu, niby jest w porządku, ale coś mi w nim nie gra, może to tylko złudzenie... ;) Zapraszam Cię z Darią na nasz konkurs "Usta w roli głównej".
    Pozdrawiam, CapelliSani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi bardziej mi się podoba, swoją drogą ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie moonlight! Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Moonlight" bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń