czwartek, 5 lutego 2015

Sensique Total Look 4



Do tego posta zabieram się od lata. Pomysł makijażu pojawił się już dawno, tylko zawsze czasu brakło akurat na  tą sesję. W końcu się udało :)  To połączenie kilku kolorów cienie.  Obszar tuż nad załamaniem powieki pokryłam jasnoszarym cieniem. Wewnętrzną część ruchomej powieki ciepłą żółcią, a zewnętrzną błękitno-miętowym cieniem. Dolną powiekę lekko musnęłam pomarańczowym i jasnoróżowym cieniem.





Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład matujący Matt&Finish Sensique nr 202
  • puder matujący Sensique nr 02
  • korektor 2w1 Sensique
  • mapka brązująca Sensique nr 106
  • tusz do rzęs XXl volume Sensique
  • Total Care Mascara Sensique 
  • cienie do oczu Sensique Velvet Touch nr 145, 147, 148, 150, 156
  • pomadka do ust Sensique Satin Touch nr 220

27 komentarzy:

  1. Ładny , zapowiadający wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka mega i perfekcyjne wykonanie!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/parka-khaki-granatowe-dodatki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kolorystycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i zdjęcia !

    RZĘSY !!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy zjawiskowe!

    pozdrawiam
    http://www.velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity makijaż! Skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku! Co używałaś że masz takie długie rzęsiska???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rzęsy były na RevitaLashu.

      Usuń
    2. Jestem kompletnie zielona. Powiedz mi, czy taki RevitaLash (bo rozumiem, że to on Ci tak wspaniale wzmocnił rzęsiska?) można kupić w drogeriach typu Rossmann/Natura? Jejku, jestem w stanie biec po niego w tej chwili, gdyby tylko było czynne @_@

      Usuń
  8. Ja w te Twoje zdjęcia to zawsze się patrzę jak zaczarowana; D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaz piekne zdjęcia piękny blog nie pozostaje nic innego jak obserwowac

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaz piekne zdjęcia piękny blog nie pozostaje nic innego jak obserwowac

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny Ci wyszedł ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jakby zimowa, a makijaż z powiewem wiosny... super!

    OdpowiedzUsuń
  13. To naprawdę sensique?! Rewelacja, makijaż wyszedł cudownie. Najbardziej moją uwagę przykuł rozświetlacz, pięknie to wygląda...

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten makijaż, nie mogę się na niego napatrzeć! Masz do tego rękę :)

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny makijaż i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, mam kilak kosmetyków z tej firmy. Udowadniasz, że nawet w makijażu za niedrogą cenę można wyglądać jak w tym za milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna, wiosna :) A rzęsy faktycznie niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamuniu... jakie cudowne rzęsy! W życiu takich nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest... bosko! A rzęsyyyy aż do niebaaaa masz ♥ Wow!

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie :). Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :).

    OdpowiedzUsuń