poniedziałek, 23 lutego 2015

Photoshoot/ makijaż wieczorowy / współpraca z wizażystką


Czasami zdarza mi si,ę pozować do innych projektów niż typowe sesje na bloga.  W ostatnim czasie mój fotograf (Nowak Paweł Fotografia) nawiązał współpracę z wizażystką Indią Nowak.  Mam nadzieje, że wkrótce i jej portfolio będziecie mogli obejrzeć w internecie. Tydzień temu odbyła się pierwsza wspólna sesja, w której byłam modelką.

Stworzony został wyrazisty makijaż wieczorowy. Sama nie stronię od mocnych kolorów na ustach czy powiekach, ale gdy maluje nas makijażystka zawsze wygląda się inaczej niż zwykle. Zawsze jest to inne pociągnięcie pędzlem, inna kreska czy odmienne spojrzenie na twarz.

Dla porównania poniżej zdjęcie wykonane  przed makijażem, a dalej zdjęcia z sesji.












23 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia !!!! I te kocie oczy wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny! Cudowny makijaż, idealnie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt powalający wygladasz mega sexy ;) tez tak chce!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż! zdecydowanie dodaje pazura!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity ten makijaż i same zdjęcia również zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w tym makijażu, jest PERFEKCYJNY, IDEALNY ! Do tego wszystkiego zachwycające zdjęcia. Ostatnie najlepsze ! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny. Najlepszy jaki u Ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yes, I follow you on gfc #533, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny!!!! choć górna warga coś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wieczorowy makijaż a tak jak zwykle swoją osobą nadajesz charakter całości :-)
    Zdjęcia są pierwszorzędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż! pasuje ci taki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i makijażu i przepięknych zdjęć! Niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny makijaż! Chciałabym umieć się tak umalować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały makijaż. Pięknie współgra z Twą urodą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż.....uwielbiam twoje sesje....

    OdpowiedzUsuń