piątek, 20 lutego 2015

Olejek do włosów CHI Argan & Moringa Oil


Dzisiejsza notka będzie poświęcona produktowi z najnowszej serii marki CHI: Argan Oil plus Moringa Oil.



Info: CHI Argan Oil to lekka odżywka bez spłukiwania, szybko absorbowana przez włosy mieszanka olejku arganowego i oleju Moringa. Opracowana dla odmłodzenia i nawilżenia matowych, zniszczonych włosów. Nadaje włosom niesamowitego blasku i służy jako naturalny środek ochrony przed uszkodzeniem stylizacją termiczną i promieniami UV.


Pojemność: 15 ml

Cena: 7,99 zł

Dostępność: ambasadapiekna.com


Odżywka znajduje się w małej buteleczce z brązowego plastiku, która nie dopuszcza promieni świetlnych do jej wnętrza. Zamknięcie w postaci nakrętki. Dodatkowo produkt dostajemy zapakowany w tekturowe pudełeczko.

Konsystencja typowa dla olejku, lejąca,. Barwa słomkowa. Wyraźny, perfumowany zapach.


Odżywka może być stosowana na całej długości włosów. Zarówno na mokrych jak i na suchych włosach. Ja wylewam małą kropelką na dłoń, rozcieram w palcach i rozprowadzam na mokrych włosach od połowy ich długości, szczególnie skupiając uwagę na końcówkach. Produkt dobrze się rozprawadza, nie jest taki "suchy" jak sam olejek arganowy. Nie obciąża włosów, ale nadaje im gładkość, sprawia, że łatwiej się rozczesują. Dobrze zabezpiecza końcówki włosów, wyglądają na zdrowsze.

Bardzo polubiłam stosować go też na włosy suche. Kroplę olejku mocno wtedy rozcieram w dłoniach i gładzę nimi włosy od nasady po końce. Zwiększa to ich połysk i sprawia, że mniej się elektryzują.


21 komentarzy:

  1. ah ten argan ... niebawem będziemy go jedli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to fajnie, że się mniej elektryzują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez uzywam ale akurat z welli i sobie serio chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy źle reagują na olejek arganowy niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się własnie kończy odżywka z olejkiem i teraz przymierzam się do zakupu olejka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja olejek araganowy przywiozłam z tunezji, również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chi jeszcze nie miałam, ale biosilk był ok

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać że też bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty CHI to moje ulubione kosmetyki do włosów i twarzy zarazem! :) Nie ma lepszych:) Ale o tym olejku arganowym nie słyszałam. Jutro zamawiam. Dzięki za info:) Ja ostatnio zamówiłam buteleczkę z masą perłową i truflą - rewelacja. Używam tego olejku na włosy, a na noc wcieram w twarz i szyję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam ten firmy,ale cena atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nakładam czysty olej argonowy na włosy na przemian z olejem musztardowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą markę widziałam nie raz u fryzjerki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą markę kojarzę tylko z jedwabiem do włosów, zaciekawiła mnie ta wersja arganoil cena zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier to mat od Wibo (ten o który pytałaś). A firmy, której produkt omawiasz - nie znam zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś olejek arganowy i dobrze mi służył ale oczywiście coś mnie podkusiło i zmieniłam odżywki, jednak mimo wszystko ten olejek jest chyba najlepszy.
    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń