sobota, 28 lutego 2015

Lakier Sensique nr 163



Info producenta: Lakier do paznokci (bez toluenu i formaldehydu). Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.



Pojemność: 8 ml

Cena: 5,99 zł



To był mój pierwszy lakier z Sensique. Nasycona, butelkowa zieleń o numerze 163. Zwrócił moją największą uwagę ze wszystkich dostępnych odcieni. Byłą jesień. więc szukałąm czagoś bardziej stonowanego. ciemniejjszego i nasyconego kolorem. I znalazłam :)



Lakier posiada smukłą buteleczkę z dość wąskim pędzelkiem. Malowanie było jednak wygodne. Lakier standardowo wymagał dwóch warstw.  Po wyschnięciu ładnie połyskiwał. 





Niestety pewnego razu buteleczka niefortunnie mi upadła, czego skutkiem było połamanie szklanego gwintu. Musiałam z ciężkim sercem go wyrzucić. Na pewno kiedyś skuszę się na niego ponownie.






15 komentarzy:

  1. ładny kolor i jakie piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) aż miło się takie ogląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. I choć ja osobiście wolę błękity i jaśniejsze odcienie niebieskiego, to na Twoich dorodnych paznokciach ten kolor prezentuję się świetnie. A do tego piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor prześliczny! Aż się wiosny zachciało. Niestety na jakiś czas muszę zrezygnować z malowania paznokci ponieważ bardzo się rozdwajają. Obcięłam na krótko i odżywiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor prześliczny! Aż się wiosny zachciało. Niestety na jakiś czas muszę zrezygnować z malowania paznokci ponieważ bardzo się rozdwajają. Obcięłam na krótko i odżywiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor prześliczny! Aż się wiosny zachciało. Niestety na jakiś czas muszę zrezygnować z malowania paznokci ponieważ bardzo się rozdwajają. Obcięłam na krótko i odżywiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie są zawsze tak genialne zdjęcia, że mi się wszystko podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor,a zdjęcia... cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie cudowne zdjęcia:)))piękny kolorek lakieru

    OdpowiedzUsuń