poniedziałek, 2 lutego 2015

KONKURS EKOA


Kto ma ochotę na aromatyczne, domowe SPA z solą do kąpieli Ekoa z limitowanej edycji Salty Aroma?  W piątek mieliście okazję przeczytać recenzję soli z olejkiem eterycznym z sandałowca, a dziś pora na zapowiadany konkurs :)


KONKURS !!!

Do wygrania buteleczka soli do kąpieli Ekoa Salty Aroma: Sandalwood & Calm.


ZASADY:

1. Wejdź na www.ekoa.pl i wybierz dowolny produkt, który chciał(a)byś wykorzystać w swoim domowym SPA. W komentarzu pod tym postem na blogu wstaw link do wybranego produktu i napisz krótko, dlaczego wybrałaś właśnie ten produkt.

2. W komentarzu zostaw również adres e-mail (w celu kontaktu ze zwycięzcą).

Dla chętnych (możliwość uzyskania dodatkowego losu):

3. Zaobserwuj mojego bloga publicznie przez konto google.


Powodzenia :)

Konkurs trwa do 28.02.2015r.



Zapraszam do polubienia fanpage







Regulamin konkursu z Kinia Bransoletki:
                                 
  1. Organizatorem konkursu pod nazwą „ Konkurs Ekoa „ (dalej zwanego „konkursem”) jest  blog: http://oczynamode.blogspot.com/  oraz marka Ekoa (www.ekoa.pl)
  2. Sponsorem nagrody konkursowej jest www.ekoa.pl.
  3. Nagrodą konkursową jest sól do kąpieli Ekoa Salty Aroma Sandalwood & Calm.
  4. Konkurs zostanie ogłoszony i przeprowadzony na www.oczynamode.blogspot.com .
  5. Konkurs  trwa w dniach od  02.02.2015r. do 28.02.2015r.   do godz. 23:59
  6. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem.
  7. Uczestnik przystępując do konkursu musi spełnić  określone warunki podane w poście konkursowym (wstawienie w komentarzu pod postem linku do dowolnego kosmetyku  z www.ekoa.pl  wraz z uzasadnieniem  dlaczego chce się wykorzystrać dany produkt w domowym SPA, zostawienie adresu e-mail w celach kontaktowych).  Brak spełnienia któregoś z warunków spowoduje jego dyskwalifikację.
  8. Uczestnik może zwiększyć swoje szansę na wygraną obserwując publicznie blog www.oczynamode.blogspot.com przez konto google - możliwość uzyskania dodatkowego losu. 
  9. Uczestnictwo w konkursie jest darmowe.
  10. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko raz.
  11. Wygrywa jedna osoba.
  12. Wyboru zwycięzcy wśród prawidłowych zgłoszeń dokonuje komisja konkursowa, w skład której wchodzi autorka bloga.
  13.  Wyniki konkursu zostaną ogłoszone ogłoszone na blogu www.oczynamode.blogspot.com w terminie do 7 dni od zakończenia konkursu. Informacja o pojawieniu się wyników konkursu i ich lokalizacji zostanie również  opublikowana na fanpage „Oczy na modę – blog” Zwycięzca zostanie również poinformowany o wygranej drogą elektroniczną na wskazany w zgłoszeniu konkursowym adres e-mail. 
  14. Zwycięzca konkursu zobowiązany jest dostarczyć swoje dane adresowe w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników konkursu poprzez wiadomość prywatną na fanpage „Oczy na modę – blog” bądź mailowo pod adres oczynamode@gmail.com
  15.  W przypadku braku odpowiedzi od  laureata w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu, prawo do nagrody wygasa.
  16. Laureatom nie przysługuje prawo do wyboru nagrody i zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród.
  17. Wysyłka nagród odbywa się tylko i wyłącznie na terenie Polski.
  18. Wysyłki nagrody dokonuje autorka bloga w ciągu 40 dni od uzyskania danych adresowych zwycięzcy.
  19.  Nagrody uzyskane w konkursie nie podlegają  wymianie.
  20. Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na ich równowartość pieniężną.

Konkurs nie podlega przepisom Ustawyz dnia 29 lipca 1992 roku o grach izakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).


39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W swoim domowym SPA z przyjemnością wykorzystałabym peeling do ciała Żurawinowa Odbudowa (http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html). Moja skóra, szczególnie zimą potrzebuje częstego złuszczania, ale jednocześnie niezbędne jest dla niej intensywne nawilżanie. Drogeryjne peelingi często dodatkowo wysuszają skórę. Dlatego z przyjemnością spróbowałabym czegoś innego, co prawdopodobnie spełniłoby obydwa warunki, które sprawiłyby, że moja skóra byłaby odpowiedni pielęgnowana. Poza tym bardzo lubię zapach żurawiny, a chyba każda z nas lubi, gdy kosmetyk do ciała pachnie wyjątkowo :)
    Obserwuję Twojego bloga jako: recenzjatorka
    Mój e-mail: recenzjatorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/14-peeling-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263042.html
    Wybieram peeling do ciała,ponieważ masła i sole już mam:P,a tak serio to jestem peelingoholiczką,zwłaszcza czekoladowych zapachów:),a tego jeszcze nie miałam okazji przetestować,myślę że po jego użyciu zamienię się w prawdziwą czekoladkę haha:P
    mój email: prada1990@vp.pl
    obserwuję jako: katies

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzziekuje ;D pwoodzenia !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/16-maslo-do-ciala-cytrusowe-orzezwienie-5903240263028.html
    Po ciężkim dniu potrzebuję odprężenia oraz orzeźwienia - myślę, że to masło na koniec domowego spa doskonale by mnie postawiło na nogi :]
    obserwuję jako malenka
    mail malenka0793@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam masło do ciała "Czekoladowa pokusa"- http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/13-maslo-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263059.html Nie wyobrażam sobie SPA bez masażu, a jeśli chodzi o masaż to nic innego nie sprawdzi się lepiej, jak właśnie masło do ciała. Jestem strasznym łasuchem, który kocha czekoladę nad życie. SPA - to przyjemność dla ciała i duszy - masaż będzie przyjemność dla ciała, a aromat czekolady przyjemnością dla duszy :) Dla ciała w sumie też, bo czekolada wyzwala w nas endorfiny odpowiadająca za szczęście i uśmiech :)
    braggaxyz@gmail.com
    obserwuję jako: Braggaxyz

    OdpowiedzUsuń
  7. blog obserwuję jako : Magdalena Sz L
    e-mail : nikolsosna@o2.pl

    do domowego SPA wybrałabym peeling żurawinowy http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html.
    Peeling to taki dobroczynny masaż , bo relaksuje i dodatkowo złuszcza martwy naskórek, pomaga w odbudowie, regeneruje i nawilża. Wybrałam ten produkt rownież dlatego że ja strasznie lubie peelingi i żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html
    2. olusiek-blog@o2.pl
    3. Zaobserwowałam
    Wybrałam ten rodzaj produktu, ponieważ bardzo lubię żurawinę w kosmetykach. Jeśli jednak chodzi o głębszy sens to przydałoby mi się coś na odbudowę mojej skóry. Od bardzo dawna się zaniedbywałam (a w dodatku mam wrażliwą skórę) i ten produkt, sprawiłby, że moja skóra odzyskała dawną "kondycję". Jestem młodą osobą i można powiedzieć, że za wrześnie mi na kosmetyki, ale kocham o siebie dbać. A ten peeling sprawiłby mojemu ciału ogromną radość. Tak jak ta sól. Trudno uwierzyć, ale jeszcze nigdy nie kąpałam się "w soli" (?).
    Produkt nawilża i odbudowuje. Tego mi właśnie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia życzę innym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/jackjones-nowa-bluza-gruba-ciepla-bordo-xxl-i5043778141.html WYBRAŁAM TEN PRODUKT PONIEWAZ BAAARDZO KOCHAM CZEKOLADE :) A POZA TYM ZASTANAWIA MNIE DZIALANIE TEGO PRODUKTU. NA FB OBSERWUJE JAKO KAROLINA GRADOWSKA :) E-MAIL KAROLINA_SCIBIOREK@O2.PL
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/12-balsam-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263035.html Ten balsam byłby idealnym zakończeniem domowego Spa dla mojego ciała, ponieważ mam zbyt wysuszoną skórę i uwielbiam wręcz kocham czekoladę:)
    E-mail grazyna.kozdra@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. W swoim domowym SPA,wykorzystałabym produkt - http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html ,Dlaczego?Peeling doskonale oczyszcza z martwych komórek naskórka i wyraźnie wygładza.Jestem w trakcie remontu a dodatkowo jestem mega alergiczką,dlatego też moja skóra jest bardzo zanieczyszczona,sucha,już nie wspomnę o krostach.Dlaczego żurawina?-Działa antybakteryjnie i oczyszczająco na skórę, sprawdza się w więc w kuracji dla cery trądzikowej. Stosowana jest również u osób z cerą suchą ponieważ doskonale nawilża i reguluje ph skóry -idealna dla mnie.Dodatkowo Żurawina w swoim składzie posiada całą gamę składników niezbędne dla mojego zdrowia i skóry. Przede wszystkim zawiera witaminy: A, C oraz z witaminy z grupy B, żelazo, wapń, magnez, fosfor i jod, błonnik ,kwasy owocowe węglowodany, antyocyjany, flawonoidy oraz taninę. Wszystkie te związki poprawiłyby funkcjonowanie mojej niedoskonałej cery.Dlatego też bardzo chciałabym wypróbować ten produkt,aby moja skóra małymi kroczkami wróciła do normalności. Mój adres e-mail mada.81@interia.pl Blog obserwuje jak- Magdalena Zych, :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/14-peeling-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263042.html mmmm wybrałam ten produkt gdyż połączenie soli i czekolady wydaje mi się bardzo apetyczne i kocham czekoladę: jej zapach, smak, konsystencję! Uwielbiam peelingi ponieważ łagodnie oczyszczają skórę, poprawiają ukrwienie, ujędrniają, przywracają optymalny poziom nawilżenia i ochronią przed czynnikami środowiskowymi, które mogą podrażniać skórę. :)
    Mój e-mail: monikagg7@o2.pl obserwuję jako Monika Garncarska ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html
    Chciałabym zafundować sobie pielęgnację w stylu żurawinowym - peeling doskonale złuszczy martwy naskórek wspierając aktywnie piękny wygląd skóry.
    sienia_88@interia.pl
    obserwuję jako: sienia_88

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/18-balsam-do-ciala-imbirowy-czar-5903240263103.html Wybrałam ten produkt ponieważ bardzo lubię zapach imbiru
    150beata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/12-balsam-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263035.html
    chciałabym być jak czekoladka dtatego taki wybór :d
    anjak4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/17-peeling-do-ciala-cytrusowe-orzezwienie-5903240263011.html
    anna.katarzyna.bartusik@gmail.com

    Myślę, że ten produkt jest idealny dla mnie. Owszem, uwielbiam np. zapach czekolady, ale wzmocniłby on jedynie stan marazmu i "nicniechcenia", w jakim obecnie tkwię. Brak słońca, długie i zimne wieczory wydają się mówić do mnie "Zima jest po to, aby spać", "Po co udawać, że jesteśmy kotem Filemonem. To Maurycy jest idolem zimowego człowieka". Peeling cytrusowy może pobudziłby krew w żyłach a moje życie nabrałoby rumieńców! Zapach cytrusów również nie sprzyja melancholii... Dlatego wybrałabym cytrusowy peeling, aby w domowym SPA wyleczyć późnozimowe przygnębienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.ekoa.pl/ekoa-salty-aroma/35-sol-do-kapieli-eucalyptuswarm-eukaliptus-i-dzialanie-rozgrzewajace-5903240263226.html
    ewel.kobrzynska@wp.pl

    Jeśli ma działanie rozgrzewające to jest strzałem w dziesiątkę!. Nie od dziś borykam się z uczuciem chłodu w stopach czy dłoniach.. Taka rozgrzewająca kąpiel po ciężkim dniu byłaby wybawieniem. Olejek działa także przeciwbakteryjnie a to się ceni, bo często łapią się mnie jakieś niemile widziane bakterie. Ten olejek jest stworzony dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. W swoim domowym spa z chęcią wykorzystałabym peeling do ciała Żurawinowa Odbudowa -----> http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html
    Bardzo lubię zapach żurawiny, a taki peeling pomoże mi złuszczyć martwy naskórek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wybrałabym zestaw kosmetyków (http://www.ekoa.pl/zestawy-produktow/25-zestaw-upominkowy-kwiatowa-symfonia.html). Jak dbać o skórę to kompleksowo- od złuszczenia po odżywienie. Tylko taki zabieg zagwarantuje maksymalne działanie produktów, dzięki czemu poczujesz się jak w prawdziwym SPA.

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/19-maslo-do-ciala-imbirowy-czar-5903240263110.html

    Wybrałabym masło imbirowe, ponieważ moja skóra bardzo lubi różne tłuste smarowidła, a to ma bardzo zachęcający skład i dodatkowo musi pięknie pachnieć!

    baranowska.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Było mi ciężko zdecydować się na jeden produkt, ale urzekł mnie peeling solny Żurawinowa Odbudowa. Jako, że jestem fanką żurawiny, zarówno do obiadu jak i do kąpieli - nie może go zabraknąć na mojej półce kosmetycznej. Kolejnym czynnikiem, który skłonił mnie do wyboru tego produktu jest fakt, że uwielbiam peelingi. Moja skóra potrzebuje częstego oczyszczania i złuszczania, dlatego cały czas sprawdzam nowe kosmetyki. Dodatkowo chcę, by peeling nie tylko złuszczał, ale także nawilżał skórę. Do tej pory nie znalazłam jeszcze peelingu, który skradłby moje serce. Właściwie to jestem Ci wdzięczna, że pokazałaś mi tę stronkę, bo bardzo możliwe, że zamówię ten peeling. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html
    Mój email to adrianna.domagala@gmail.com + obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję na więcej takich kosmetycznych perełek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mojego domowego SPA wybrałabym balsam do ciała Czekoladowa Pokusa. Po złuszczaniu naskórka, kąpieli w pianie, czas na balsam. Mogłabym otulić się słodką wonią kosmetyku. Oprócz tego, że produkt zadbałby o to, aby moja skóra stała się delikatna, zadziałby na moje zmysły. Bo w SPA chodzi o to także, aby zadbać o swoje wewnętrzne ja. Uwielbiam zapach czekolady. Ukoi on moje ciało i myśli w jednej chwili. Nie ma lepszego połączenia.
    Kasia
    shine.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wybrałabym masło do ciała Kwiatowa Symfonia. Już sama nazwa kusi, a ponadto producent obiecuje nawilżenia, wygładzenia, ukojenia i likwidację podrażnień, a właśnie tego moja skóra potrzebuje o tej porze roku szczególnie.
    justynawitek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałabym chętnie do przetestowania balsam do ciała Czekoladowa Pokusa. ( http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/12-balsam-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263035.html ). Dokonałabym takiego wyboru, ponieważ chroni skórę, a czekoladowy zapach sprawia, że czujemy się słodko i świeżo jak prawdziwa czekoladka. Balsam zawiera również witaminę C, która chroniłaby moją skórę, gdyż jest ona naczynkowa i nieodżywiona. Także występuje w nim witamina E, dzięki której skóra jest mniej podatna na utratę elastyczności i dobrego wyglądu. Witaminy te także poprawiają gojenie się ran, dlatego łagodzą podrażnienia spowodowane m.in depilacją. Myślę, że to dobry produkt i postaram się go w najbliższym czasie przetestować :)
    Klaudia
    mój e-mail: klaudia.ss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/12-balsam-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263035.html
    Uwielbiam balsamy, wręcz jestem od nich uzalezniona, a na dodatek czekoladowe, pełen odlot. Cenię sobie w kosmetyku dobra jakość i prawidłowe nawilżenie mojej skóry, dodatkowo piękny zapach. Sama słodycz. :)
    Idealne do domowego SPA.
    Martyna
    mari9321@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałam Sól do kąpieli Rose&Relax - róża i odprężenie: http://www.ekoa.pl/ekoa-salty-aroma/33-sol-do-kapieli-roserelax-roza-i-odprezenie-5903240263233.html . Dlaczego? Dlatego: "Olejek różany działa antydepresyjnie i odprężająco. Rewelacyjnie koi nerwy, pozytywnie nastraja i przywraca równowagę..." Tego mi właśnie potrzeba. a poza tym kocham róże... :-)

    Dorota
    dorotagaleria@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/16-maslo-do-ciala-cytrusowe-orzezwienie-5903240263028.html

    Wybrałam masło do ciała - cytusowe orzeźwienie. Dlaczego? Dlatego ponieważ chciałabym, aby moje ciało pachniało orzeźwiającym cytrusem. Masło, dzięki któremu moje ciało będzie nie tylko ładnie pachnieć ale też i nawilżone, zregenerowane jak i w pełni odżywione. Tego mi trzeba :) Ponadto, jest napisane, że masło świetnie nadaje się do masażu :) Mmm, jeszcze jakby mój Mężczyzna robił za masażyste to byłoby cudowne domowe SPA, ach! :)

    Paulina Dominika,
    paaaulajna18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/14-peeling-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263042.html
    2. Sylwia Chłód
    3. sylwiachlod@o2.pl

    Wybrałam peeling do ciała - czekoladowa pokusa, gdyż moje kubki smakowe, ale i ciało są całkowicie "uzależnione" od smaku i aromatu czekolady w każdej postaci. Dzięki owemu peelingowi moja skóra będzie idealnie oczyszczona i "smaczna" ;) czekolada, to podstawa domowego SPA! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Wybrałam : http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/16-maslo-do-ciala-cytrusowe-orzezwienie-5903240263028.html , gdyż mam bardzo przesuszoną skórę, a to masło idealnie sobie poradzi z tym problemem. Żaden kosmetyk nie nawilża tak dobrze jak masło od firmy Ekoa. Mogłabym polecić go każdej osobie która ma problemy z suchą skórą. Dodatkowym atutem tego kosmetyku jest oczywiście jego cytrusowy zapach.
    2.Anna.pasieczna@o2.pl
    3, Obserwuję bloga jako Anna Pasieczna

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/12-balsam-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263035.html. Uwielbiam czekoladę, więc w takim domowym spa zapach czekolady wprawi mnie w cudowny nastrój a moja skóra będzie miękka i gładka.
    E-mail : r.helt@wp.pl
    Obserwuję jako: r.helt

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam :)
    1. Wybieram - http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/13-maslo-do-ciala-czekoladowa-pokusa-5903240263059.html - Masło do ciała Czekoladowa Pokusa. Mój wybór padł akurat na masło ponieważ wiele osób w ostatnim czasie poleca mi masła do ciała, a ja jestem maniaczką czekolady i do tego uwielbiam kosmetyki o bogatym składzie. Myślę, że spełniłby moje oczekiwania i byłby idealny do masażu dla dwojga w romantyczny wieczór :)
    2. weronikawades@gmail.com
    3. Weronika Wades

    OdpowiedzUsuń
  34. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/11-sol-do-kapieli-zurawinowa-odbudowa-750-g-5903240263097.html

    Najbardziej relaksuje mnie długa, gorąca kąpiel. Nieziemsko jest gdy dbam przy okazji o moją skórę. Z produktem, do którego link podałam wyżej, z całą pewnością spełnią się obie funkcję.

    cudowna_istota@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. http://www.ekoa.pl/ekoa-naturespa/10-peeling-do-ciala-zurawinowa-odbudowa-5903240263073.html


    Kiedy brakuje mi ciepła męskiego dotyku,
    odrobiny luksusu,
    kiedy chcę poczuć się jak w salonie SPA w zakątku swojego domu,
    poczuć się wyjątkowo...
    Wtedy swoje ciało oddaję peelingom!

    Używam do tego zabiegu swoich ulubionych sprawdzonych przyjemnych produktów, które budzą moje zmysły! Rozprowadzam go po całym ciele, aby usunąć resztki męczącego dnia.
    Czuję to ciepło. Relaksuję się, uwalniam umysł od złych myśli! Zabieram go w najpiękniejsze, odległe zakątki świata, niedotknięte ręką człowieka, którymi można cieszyć się w samotności! W miejsca, które wywołują łzy wzruszenia i sprawiają, że nie chce się z nich wracać!
    Gdy mój umysł jest już zrelaksowany, a ciało wygładzone mogę udać się w stronę łóżka :)
    Żurawinowego peelingu jeszcze nie miałam, dlatego mój wybór padł na niego :)

    obserwuję jako dobiezka
    Lubię na FB jako Marta D.

    OdpowiedzUsuń