poniedziałek, 9 lutego 2015

Intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów New ANNA Cosmetics



Intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów z olejem jojoba od New ANNA cosmetics.


Dwufazowa intensywna kuracja została stworzona by szybko i skutecznie ograniczyć problem wypadania włosów. Nafta kosmetyczna silnie regeneruje i wzmacnia włosy od cebulek aż po same końce, pobudzając je do wzrostu. Olej jojoba jest bogaty w witaminy E, A, F oraz witaminy z grupy B. Wzmacnia strukturę włosa od wewnątrz oraz chroni skórę głowy przed wysuszeniem. Dzięki olejowi jojoba włosy stają się zdrowe, miękkie, elastyczne i naturalnie błyszczące.

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Paraffinum Liquidum, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Citric Acid, BHT, Parfum, Limonene, Linalool, Citral, Cl 17200

Masa netto: 90 g



Produkt zapakowany jest w niewielką buteleczkę wyposażoną w atomizer. Przez przezroczysty plastik widać stopień zużycia . Opakowanie posiada dwie nakrywki. Jedna mała, znajduje się bezpośrednio na atomizerze. Druga o średnicy buteleczki.

Kuracja jest kosmetykiem dwufazowym. Dolna faza jest zabarwiona na fioletowo, górna jest przezroczysta i oleista. Przed użyciem należy produkt wstrząsnąć by obie fazy się połączyły. Zapach jest wyrazisty, to cytrusowy aromat.



Kurację należy rozpylić, a następnie wmasować we włosy i skórę głowy na 10 minut przed umyciem. Aplikacja jest niezwykle łatwa ze względu na atomizer. Ja miałam jednak mały problem z regularnym stosowaniem kuracji. Zdarzało mi się zapominać o jej użyciu bądź nie miałam czasu by czekać na mycie. Nie powinien być to jednak problem dla tych, którzy przed każdym myciem nakładają olej lub naftę kosmetyczną.

Ciężko mi powiedzieć czy kuracja wpłynęła na wzrost włosów. Niemniej jednak ograniczyła wyrywanie włosów podczas ich mycia i późniejszego rozczesywania. Dzięki warstwie produktu nie plątały się w czasie uzywania szamponu, a potem łatwo rozczesywały się.


12 komentarzy:

  1. Z nieba mi spadlas. Ostatnio linieje strasznie. Gdzie to kupic i jaki koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena ok. 7 zł. Można kupić np. w drogeriach Dayli, aptekach i w internecie.

      Usuń
    2. za taką cenę az glupio nie kupić i nie wypróbować ;)

      Usuń
    3. dokładnie. W drogerii skusiłam się aby wypróbować intensywną. Moje włosy zbytnio wypadały i stały się szorstkie w dotyku. Wtarłam kosmetyk w skórę głowy i we włosy i zostawiłam na kilka minut. Następnie dokładnie umyłam głowę szamponem. Włosy po umyciu stały się bardziej miękkie i lepiej się układają. Kosmetyk dodał włosom blasku. Zachwycił mnie przyjemny cytrusowy zapach. Polecam wszystkim, szczególnie tym paniom, które jeszcze nie stosowały produktów z naftą kosmetyczną.

      Usuń
  2. Coś dla mnie, bo gubię włosy garściami

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba będę musiała przetestować, bo moje włosy zimą są bardzo marudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy jest ten spry woda alkohol parafina i olej jojoba

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe , warte uwagi

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :* <3

    soyouliveonlyonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład niestety kiepski a szkoda bo mnie zaciekawił:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie skład w sam raz - nafta kosmetyczna to najlepszy środek na wypadanie
      a tu jeszcze są olej jojoba dla odżywienia włosów
      co więcej chcieć :)
      do tego spłukuje się dużo lepiej niż sama nafta

      Usuń