środa, 28 stycznia 2015

Pomarańczowe pasemka z Marion


Ostatnie kilka lat w modzie to szał na kolorowe włosy. Firmy kosmetyczne zaczęły wprowadzać produkty do trwałej koloryzacji w tęczowych kolorach. Pojawiła się też opcja dla tych, którzy chcą dodać koloru fryzurze tylko na 1 dzień.  Z pewnością jest nią kreda do włosów. Teraz również w ofercie polskich firm jak np. Marion.



Ja posiadam pomarańczową kredę w bardzo praktycznym opakowaniu. W niebieskiej, elastycznej okładce po jednej stronie znajduje się kreda, a po drugiej gąbeczka. Całość umieszcza się dodatkowo w plastikowej oprawce, co zapobiega otwieraniu okładek, gdy produkt nie jest w użyciu. Sama kreda wygląda jak prasowany cień.




Jak jej używać?

1. Wybieramy pasemko włosów i umieszczamy je między okładkami produktu, tak by kreda znajdowała się na górze, a gąbeczka pod spodem pasemka.

2. Zaciskamy okładki i przesuwamy je wzdłuż pasemka ku dołowi.

3. Utrwalamy pasemko lakierem bądź płynem utrwalającym.





Kreda nadaje włosom wyrazisty kolor już po jednym przesunięciu. Nie trzeba mocno nią pocierać włosów.  Trzeba pamiętać by włosy były czyste i suche, bo wilgoć może spowodować formowanie grudek z kredy i nierówny rozkład koloru. Dopiero po nadaniu włosom koloru utrwalamy je produktem w sprayu.  Ja użyłam do tego celu płynu utrwalającego Marion. Posiada on filtr UV, który chroni włosy przed wilgocią, wiatrem i słońcem. Nie skleja włosów i długotrwale utrwala. Płyn znajduje w opakowaniu z atomizerem. Wylatujące z niego krople są cięższe niż w przypadku zwykłego lakieru,  ich strumień też jest węższy, trzeba więc pamiętać by spryskiwać włosy z większej odległości. Z pozbyciem się kredy z włosów nie ma problemu.  Schodzi od razu po myciu, ewentualnie można ją wyczesać.







WYNIKI KONKURSU z Modagram.pl

Marmurkową tunikę wygrywa Pani Ewa Cyman. Gratuluję! Czekam 7 dni na dostarczenie danych adresowych.

30 komentarzy:

  1. A jaka cena? Ja miałam tylko pudry z Biedronki i byłam zachwycona efektem. O kredach opinie słyszałam różne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie te kolorowe włosy nie przekonują. Ale plus dla produktu za wygodną aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJJ MNIE TO W OGÓLE SIE NIE PODOBA:(

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się podoba!!!! od jakiegoś casu zastanawiam sie jak bedzie mi w rudym kolorze i dzieki temu moge to sprawdzic :D dziekuje za recenzję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam pomarańczowe pasemka do ślubu ... 8 lat temu ;);)
    Oczywiście robione nie kredą :)
    Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, jakoś nie mam przekonania do takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zwolenniczką takich pasemek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to nie dla mnie już widzę minę mojej przełożonej jak przychodzę z takimi włosami do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. cool hair dear..
    i really like to taste it
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie fajna sprawa! Ale na pewno nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wygląda ;) ale nie odważyłabym się na takie szaleństwo ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy! fajnie to wygląda,naprawdę...!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż! Ja mam tą krede w fioletowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż! Ja mam tą krede w fioletowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wygląda :) Myślisz, że na ciemnych włosach efekt byłby też widoczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pomarańczowa kreda tym bardziej będzie widoczna na ciemnych włosach :)

      Usuń
  17. Dużo słyszałam o tej kredzie, i też widziałam różne jej efekty. Twój efekt jest na prawdę niesamowity, kolor jest bardzo nasycony co daje taki efekt ! :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie już chyba nie wypada tak szaleć, ale sprzedam ten pomysł mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. O super efekt, nie sądziłam, że kolor wyjdzie tak nasycony <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow uwielbiam takie gadżety ❤ Kochana a orientujesz się czy są inne kolorki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to są też inne kolorki :)

      Usuń
  21. Lubie tą firmę. Pomarańcz to nie mój kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super,nie widziałam jeszcze takich

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/shopaholic-in-shopping-centre/#comments
    Zapraszam serdecznie na bloga: do skomentowania moich stylizacji ;)! Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  24. ładniutki makijaż, a podobają mi się bardziej delikatnie pofarbowane końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wacham się i wacham teraz chyba zdecydowałam i zaszaleje :)

    OdpowiedzUsuń