czwartek, 1 stycznia 2015

Moje okładki FashionWall 2014


Przełom starego i nowego roku to czas posumowań. Moje blogowe podsumowania będą odnosić się do modowej sekcji bloga. Pierwsze podsumowanie roku to okładki Fashionwall 2014. Portal modowy FashionWall co jakiś czas przyznaje je najlepszym stylizacjom. W zeszłym roku udało mi się ich zdobyć 4, z czego bardzo się cieszę. Zaczęło się od zimowej, pastelowej stylizacji, sfotografowanej w nawłoci. Kolejna, kwietniowa okładka to sportowy look z sesji na murawie boiska.  Na trzeciej okładce znalazła się stylizacja z moją ulubioną militarną koszulą.  Ostatnia okładka pochodzi z sierpnia. Znalazła się na niej sukienka vintage z lat 70-tych sfotografowana w starym mercedesie.






14 komentarzy:

  1. Śliczne okładki :) Każda ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę jeszcze więcej sukcesów w 2015!

    Zapraszam na najnowszy post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne okładki, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są, ale najbardziej urzekła mnie okładka pochodząca z lutego :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super te okłądki - gratulacje! A w nowym roku życzę jeszcze więcej sukceców i zadowolenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia są świetne, nic dziwnego, że zostałaś tak wyróżniona.

    OdpowiedzUsuń
  7. super! gratulacje! trzecia i czwarta okładka są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Cudowne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic, tylko pogratulować sukcesu! Zasłużyłaś sobie :*

    OdpowiedzUsuń