poniedziałek, 26 stycznia 2015

Modne paznokcie na wiosnę / lato 2015

Czas na kolejną porcję trendów. Dzisiaj zajmiemy się paznokciami. Jakie kolory królowały na wiosennych wybiegach?

1. Matowy brąz.



2. Czerwień.



3. Piaskowy karmel



4. Biel



5. Cementowa szarość



6. Kobalt



7. Mataliczne folie



8. Srebrne ćwieki i cyrkonie



 9. Złote paski z folii.



10. Miodowe paznokcie



11. Paznokcie pomalowane tylko odżywką
12. brzoskwiniowy pomarańcz
13. Pastelowy błękit



14. Zieleń



15. Fiolet
16. Burgund



17. Lilia



18. Czerń



19. Złoto.



20. Beże.



Modne zestawienia kolorów:
  • biel + srebro
  • biel + złoto
  • biel + róż
  • srebro + czerń
  • róż + czerń
  • czerń + zieleń

16 komentarzy:

  1. Czyli po trochu wszystko i każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym matowym brązie

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie to wszystko jest modne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. great selection..i love all these manicures
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,3,10,19 i 20 sa moimi ulubieńcami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje! Ja ostatnio chciałam sobie kupić butelkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje! Ja ostatnio chciałam sobie kupić butelkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super odcienie. Ja stawiam na beże ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brąz,szarość i zieleń....cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie zapowiadająca się paleta jest idealna :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. średnio mi się podoba moda paznokci na wiosnę-lato :/
    wolę jednak żywe i swieże kolory
    te mi się bardziej z jesienią kojarzą

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to - upewnienie się ,że te moje ulubione kolory nadal będą modne :)

    OdpowiedzUsuń