piątek, 16 stycznia 2015

Linia lakierów Sensique Art Nails


Dzisiaj chciałam pokazać Wam serię mieniących się lakierów Sensique Nail Art. To takie błyskotki na karnawał i nie tylko.

Lakiery znajdują się w sześciennych buteleczkach o pojemności 7 ml. Mają standardowe pędzelki osadzone na krótkich trzonkach. Wygodnie się nimi maluje. Nie spływają z płytki. Ze względu na obecność różnych drobin (czy to brokatu czy piasku) są nieco gęściejsze.

W tej chwili w Drogeriach Natura trwa na nie promocja  - 4,99 zł za sztukę.



Pora na przegląd kolorów:

 nr 187 Gold Star

Mój ulubiony z całej kolekcji :) W odcieniu jasnego delikatnego złota, z brokatem i fragmentami metalicznej folii.



nr 188 Silver Star

Przezroczysty lakier ze srebrnym brokatem i kawałkami srebrnej folii. Nakładając jedną  warstwę na inny lakier można uzyskać brokatowy top  coat. Chcąc mocne, brokatowe krycie, należy nałożyć 3 warstwy.



nr 189 Starry Sky

Nazwa idealnie odzwierciedla ten lakier. Czarny piasek z iskrzącym brokatem.


nr 190 Blue Gem

Jest to piaskowy lakier o ciekawym odcieniu morskiej zieleni.  Zawiera drobny, zielony brokat.



 nr 191 Red Rose With Golden Sparks

Czerwony piasek z czerwono- złotym brokatem.


 nr 192 Violet Crushed Ice

Liliowy piasek z drobniutkim srebrnym brokatem.



nr 193 Pink Frost

To jasny, perłowy róż. Tworzy delikatny, piaskowy efekt. Zawiera srebrny brokat.


nr 194 Remarkable Beige

To taki odcień ciemnego beżu, który ja nazywam szarym brązem. Jest to lakier z piaskowym efektem. Zawiera odrobinę niewielkiego, srebrnego brokatu.




17 komentarzy:

  1. Świetny post.Piękne paznokcie.Szczególnie podoba mi się nr 192 Violet Crushed Ice.
    Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! Bardzo mi się podobają, wszystkie oprócz pudrowego różu i srebrnego ;) Ja czekam na piaskowe hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. numerki od 189 do 192 bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne :) nie ma u mnie Natury ,bo już dawno bym po nie popędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nibieski chyba najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają pięknie ale nie znoszę zmywania brokatowych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery Sensique :) Kolor nr 194 Remarkable Beige jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama się zdziwiłam, bo najbardziej spodobał mi się fiolet na pazurkach ;D A w buteleczce srebro ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. how many cool nail polishes..i like red and pink
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są, jeszcze się z nimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam ich. Piękny jest czerwony i czarny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, niezła kolekcja:) Piaskowy efekt jest rewelacyjny!!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/01/black-fur-violet-accessories.html

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja wcale nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te lakiery!:) Muszę sobie sprawić jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię lakiery o piaskowej fakturze :)
    Blue Gem śliczny!

    OdpowiedzUsuń