sobota, 31 stycznia 2015

Karnawałowy look


Tego karnawału porzuciłam sukienkę dla spódnicy. Cekinowej, ołówkowej, dopasowanej. Taka mieniąca się mnóstwem kolorów. Przed świętami znikały z H&M'ów jak świeże bułeczki. Swoją dorwałam dopiero w 3 ich sklepie. Do kompletu sprzedawano również cekinowe crop topy, ale tych już nie udało mi się dostać w moim rozmiarze. Ostatecznie kupiłam w Primarku transparentną koszulkę za 1 euro :)  Nie obeszło się też bez dokupienia kilku ozdób jak np. duży naszyjnik.


Imprezowy makijaż lubię mocno zaakcentować. Powieka przydymiona szarym i czarnym cieniem. Wewnętrzny kącik pozostawiam jednak rozświetlony białym cieniem. Nigdy nie zapominam o podkreśleniu brwi, bo to one stanowią ramę dla oczu. Idealny wygląd cery staram się uzyskać za pomocą kryjącego kamuflażu Glazel i podkładów mineralnych, które na sesjach czy imprezach używam zamiast pudru. Ostatnio jestem też zachwycona białymi, transparentnymi pudrami, które świetnie ukrywają pory na nosku. Na policzkach obowiązkowo róż i rozświetlacz.  Lubię gdy szczyty kości policzkowych połyskują w odcieniu delikatnego różu. A co z ustami? Tu zawsze uwielbiam nałożyć mocny kolor :) Na tegorocznego Sylwestra kupiłam pomadkę Golden Rose nr 57 w odcieniu fuksji. Niezwykle intensywny kolor i trwałość. Pigment barwi usta tak, że są one różowe nawet nawet po starciu pomadki.






















ozdoba do włosów - kik
naszyjnik - Atmosphere
bluzka - Atmosphere
spódnica - H&M
rajstopy - Gatta
szpilki - New Yorker


40 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :D Ale przeraża mnie materiał tej bluzki chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Magnetyczna sesja !:))))
    Nie można wzroku od Ciebie oderwac ! ! Tylko na imprezkę isc :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz, pierwsze zdjęcie SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalowa kreacja, wyglądasz extra :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny karnawałowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak gwiazda filmowa. Bardzo podoba mi się makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są perfekcyjne w każdym celu. Jestem pod ogromnym wrażeniem ich !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!
    zestaw na zbliżające się imprezy jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. czy Ty przyciemniłaś włosy?

    ooooo rany, nie mogę się przyzwyczaić ;P
    podobnie miałam, gdy przestawiałam się z Ciebie-Rudej na Ciebie-jasną blondynkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyciemniałam :) Od jakiegoś czasu rosną moje naturalne :)

      Usuń
  10. jestem pod wrazeniem, pekna dziewczyna, piekne zdjecia i piekny stroj na party wielkie brawa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale czad! Niewątpliwie gwiazda wieczoru! :-D

    Ja robie ręcznie, bo mi szybciej ;-) ale teraz są tasiemki wiec może sobie nimi ułatwić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. taką spódniczkę chciałabym mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piąte zdjęcie najfajniejsze ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie = boskie. Cała sesja bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey kochana chodziło mi o obserwacje na blogu zacznij jeszcze raz a napewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwacja to nie jest dla mnie przedmiot wymiany.

      Usuń
  16. świetna ta spódniczka jest :) bardzo podoba mi się Twój makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmysłowo i uwodzicielsko, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem. Świetna stylizacja i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana cudownie wyglądasz! Zakochać się można ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz niezwykle kusząco. I jak zwykle super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ pięknie! Magnetyzująco, energetyzująco... no i zdjęcia same w sobie świetne :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sesja,wyglądasz niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wyglądasz, cudowna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie bajeczne zdjęcia!!! wiecej takich sesji, oj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  25. poszalałaś i ze zdjęciami i stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te fotki są nieziemskie! Wow! No i ta spódniczka, sama chciałabym taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń