wtorek, 16 grudnia 2014

Nowe domki dla kosmetyków


Lubię mieć posegregowane moje kolorowe kosmetyki.Większość z nich przechowuję w ozdobnych pudełkach - chodzi mi tu o produkty typu cienie do oczu, pudry, podkłady czy róże. Tusze czy błyszczyki jednak nie nadają się za bardzo do przechowywania na leżąco.

Większość podłużnych kosmetyków przechowywałam w zwykłych kubkach. Marzyło mi się jednak coś innego. Z zazdrością oglądałam na blogach świeczniki z Ikei, które cała masa dziewczyn zaadaptowała jako pojemniki na kosmetyki. Tylko mi do Ikei zawsze było jakoś nie po drodze (a jak już przejeżdżaliśmy obok takowej to akurat w godzinach zamknięcia).

W końcu natrafiłam w kiku (ospowiednik polskiego Pepco) na metalowe świeczniki. Ażurowe, pomalowane na biało, wewnątrz złote. Różniły się wzorem ażuru. Wzięłam po 3 każdego rodzaju. Po jednym na tusze, korektory, kredki, pędzle i dwa na błyszczyki. Wreszcie zmieściłam w nich całą moją kolekcję :) Świeczniki mają 7 cm średnicy i 8 cm wysokości. To akurat tyle by wystawały z nich całe zakrętki tuszów do rzęs czy błyszczyków.




WYNIKI KONKURSU z Kinia Bransoletki

Bransoletkę w wybranym kolorze wygrywa Pani Roksana Olejnik. Gratuluję! Czekam przez 7 dni na dane adresowe.

24 komentarze:

  1. podobają mi się takie pojemniczki, opcja z segregacją bardzo dobra, przynajmniej w każdym pojemniczku jest coś określonego

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się takie pojemniczki, opcja z segregacją bardzo dobra, przynajmniej w każdym pojemniczku jest coś określonego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz zainwestowalam w kuferek.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow how many products..you're very tidy
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Ja podobnie przechowuję pędzle i różne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo tego!! Ja ostatnio raczej ograniczam moje kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez Lubie porządek i super fajne te pojemniczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, mi też nie po drodze do Ikei... Muszę w końcu rozejrzeć się za jakimiś pojemniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo podobne osłonki widziałam w Rossmannie, ale sporo mniejsze niestety ;(
    Ja pędzle, tusze i inne "stojące" gadżety przechowuję w osłonkach z chińczyka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, świetny pomysł na to, aby pozbyć się bałaganu w kosmetykach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te pojemniczki! :-) I jaką masz pokaźną kolekcję kosmetyków, wow! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie ażurowe pojemniczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sobie sprawić takie pojemniczki!!! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te pojemniczki :) W jakiej cenie taki jeden? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne i fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ułożone wszystkie kosmetyki w pudełeczkach :)

    OdpowiedzUsuń