czwartek, 18 grudnia 2014

Kobo Sun Bronzing Powder


Info producenta: Jedwabisty, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze świeży, złocisto-brązowy odcień – bez opalania. Cera sprawia wrażenie muśniętej słońcem. Idealny do rozświetlania skóry opalonej lub podkreślenia kolorytu. Polecany do twarzy, dekoltu i ramion.

Waga: 9 gram

Cena: 19,99 zł (Drogerie Natura)


Puder zapakowany jest estetyczne opakowanie wykonane z porządnego plastiku. W środku znajduje się kwadratowy wkład z brązerem oraz lusterko.


Puder ten można dostać tylko w jednym odcieniu - 306 Egyptian Sand. Jest to ciemny brąz z dodatkiem złotych drobinek, które nadają satynowy połysk.

306 Egyptian Sand



Puder ten został stworzony do nadawania i podkreślania kolorytu skóry. Świetnie nadaje się do całego ciała. Nakładany dużym pędzlem nie pozostawia smug. Złocisty połysk jaki posiada latem będzie idealny do podkreślania opalenizny. Nałożony szerokim pędzlem na twarz delikatnie ją brązowi i rozświetla.



Próbowałam go też wykorzystać do konturowania. Tutaj z moją jasną cerą musiałam z nim bardzo uważać. Ze względu na bardzo ciemny kolor i konieczność użycia mniejszego pędzla łatwo sobie zafundować mocną plamę koloru. Na szczęście łatwo się go rozciera i ściera.

I tu blogger zaczął mi szwankować. Po wrzuceniu zdjęcia dodał mi jasną plamę  nad ustami. Ilekroć bym go nie wgrywała, plama za każdym razem się pojawia.  To dość irytujące, bo już wcześniej zdarzało mi się usuwać zdjęcia z posta ze względu np. na pojawiające się w oczach czarne plamy.


11 komentarzy:

  1. Mam bronzer Kobo, ale jak dobrze kojarzę w jaśniejszym odcieniu :) Jeszcze go nie używałam :)

    A co do bloggera to mnie czasami okropnie denerwuje ... Zwykle tak mi przyciemnia zdjęcia, że aż mi się coś dzieje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem wlasnie w momencie poszukiwania idealnego bronzera i slyszalam, ze ten jest fajny: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46804

    zapraszam do siebie na nowy post ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie byłby chyba za ciemny, ale prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale mam w planach kupić, jednak na pewno jakiś jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjj piekny ten bronzer ;)) muszę sobie go zkaupić i jakiś lepszy pędzelek ;) Bo ten co mam to nie bardzo się sprawdza ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle nie znam tego bronzera :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba nie umiem malować się brazerami hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co miałam tylko jeden bronzer, ale nie do końca byłam z niego zadowolona.. Ciekawe jak ten sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie malowałam się bronzerem, ale w końcu muszę się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszym produktem, jaki wpadł w moje łapki po wejściu Kobo na rynek, był właśnie ten bronzer. Bardzo go lubię i używam kolejnego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń