czwartek, 20 listopada 2014

Wiek niewinności


Z czym kojarzy Wam się związek słów: "wiek niewinności"? Mi na pewno z beztroskim czasem dzieciństwa. A z jakimi zapachami kojarzy Wam się dzieciństwo (bo to o zapachach właściwie dziś mowa )?  Dla mnie to zapach świeżych truskawek, pączków z lukrem, gumy balonowej czy wreszcie zapach łąki pełnej kwiatów.  Podobne słodkie i kwiatowe aromaty odnajduję w ręcznie robionym wosku ze Scented.pl.


 Jest to delikatna kompozycja, w której wyczuć można pudrowe nuty peonii, romantyczną smagliczkę, jaśmin i świeże truskawki. W nucie bazowej natomiast egipskie piżmo, konwalia i wanilia.

Wosk ten nie jest aż tak intensywny jak jego jesienni koledzy. Jest delikatny i przyjemny aromat. Mimo całej słodyczy pozostaje bardzo świeży.

Ta jasnoróżowa babeczka kosztuje 5 zł i pozwala delektować się aromatem przez wiele dni :)


Ten zapach stał się dla nas inspiracją do stworzenia bańkowej minisesji :)





26 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Piękny wianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia boskie, gdyby nie opis wosku nie pomyślałabym, że to jego w głównej mierze dotyczy post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie dzieciństwo kojarzy się z tym samym :D Fotki rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie z dzieciństwem, a z tym wczesnym okresem nastolęctwa ;)

    jakie Ty masz te sesje zawsze oryginalne, kreatywne!
    lubię do Ciebie przez to zaglądać :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dobrałaś szminkę do całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia!!! Ale to już u Ciebie standard.
    Podoba mi się też Twój róż z rozświetlaczem. Idealnie dopasowany do Twojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia przepiękne! niesamowity dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygodę z woskami dopiero zaczynam i nie trafilam jeszcze na zapach idealny, choć ten brzmi cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, piękny makijaż! Zachęciłaś mnie jak nikt by wypróbować ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są bajeczne. Przypomniały mi się czasy kiedy byłam dzieckiem i lubiłam puszczać bańki na podwórku ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia. Szczególnie pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż jestem zmuszona powtórzyć to co inni piszą, zdjęcia cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pieknie! wspaniale napisane, super fotki genialnie!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dokładna i ciekawa recenzja :) Zdjęcia są bardzo kolorowe i wbrew pozorom pasują do tego zapachu, przecież on jest pełen kwiatowych nut :) Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń