czwartek, 13 listopada 2014

Sensual autumn





Wbrew pozorom jakie tworzy tytuł, nie będzie to sesja skąpana w jesiennych kolorowych liściach.  Chociaż jeden tu występuje... W postaci bransoletki Pradelle, którą noszę na ręku. To delikatny liść jaśminu pokryty 24-karatowym złotem na srebrnej bransolecie. 

Zdradzę Wam mały sekret. Niedługo naszyjnik z identycznym liściem będzie do wygrania u mnie w konkursie :)

Jesienią do sukienek nosimy rajstopy. Na moich nogach ciekawy wzór od Gabriella - rajstopy w delikatne kropki , udające pończochy.


sukienka - Atmosphere
bransoletka - Pradelle
rajstopy-  Gabriella
szpilki - Asos



















WYNIKI KONKURS z "Bransoletki autorskie"

Bransoletkę wygrywa Iwona Borak. Gratuluję! Proszę o przesłanie danych adresowych w ciągu tygodnia.

39 komentarzy:

  1. Zdjęcia są super, ciekawe, intrygujące miejsce. :) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka z wytłoczeniami mnie urzekła! ;D Pierwsze zdjęcie należy do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiana fryzury, czy ja jestem po prostu bardzo po pracy zmęczona ;P?

    sukienka jest piękna!
    ja choruję na wszelkie wytłaczane na materiałach wzory, więc nie może mi się nie podobać!

    i zdjęcia - jak zwykle fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) pod koniec października zrobiłam sobie grzywkę :)

      Usuń
  4. Rajstopy są genialne! Całość dla mnie super!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia
    rajstopy są boskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Ale do tych rajstop założyłabym gładką sukienkę i odwrotnie, do sukienki- gładkie rajstopy. Jednak nie lubię gdy za dużo się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo uważam:)

      Usuń
    2. A ja lubię, gdy dużo się dzieje i często łączę różne wzory i faktury :)

      Usuń
  8. Rajstopy są...delikatnie mówiąc-nieelegancjíe. A imitacja pasa do pończoch zaczynająca się tuż nad kolanem i to w czarnych, wzorzystych rajstopach :-o
    Do nich sukienka-o zgrozo-biała. O jeszcze większa zgrozo- z wzorzystego materiału o.O
    Moim zdaníem-totalna porażka niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajstopy są...delikatnie mówiąc-nieeleganckíe. Ta imitacja pasa do pończoch zaczynająca się tuż nad kolanem...ekhm... i to w czarnych, wzorzystych rajstopach :-o
    Do nich sukienka-o zgrozo-biała. I - o jeszcze większa zgrozo- z wzorzystego materiału o.O
    Moim zdaníem-totalna porażka niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku sukienki mylisz pojęcia wzoru z teksturą.

      Usuń
  10. bransoletka jest śliczna!

    ______________________________________________
    listopadowe łupy ciuszkowe!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt dają te rajstopy. Też by mi się takie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są super!
    zestaw ciekawy i nieco kontrowersyjny, może wybrałabym aby inny kolor sukienki, wzór rajstop bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, bardzo seksowna sesja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i bardzo ciekawa stylizacja, podobnych rajstop chyba jeszcze nie widziałam, a są niesamowite, chociaż dla mnie chyba za bardzo ostentacyjne ;)
    Bransoletka jest cudowna, już zazdroszczę temu, kto wygra naszyjnik :D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna Ty , piękna sukienka, ja bym tylko w stosunku do siebie wybrała inne rajstopy dla mnie zbyt odważne :P

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no :) fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie rajstopy, dzięki nim każda stylizacja wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, mają swój klimat.;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

  20. prześliczna sukienka, mam takie same rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie i seksownie :) Bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sukienka i cała reszta :) oprócz rajstop. Jak dla mnie są zbyt krzykliwe ;) Ale każdy ma swoje gusta :)

    OdpowiedzUsuń