środa, 5 listopada 2014

Sensique Colorful Dream Lip Gloss nr 301


Info producenta:  Błyszczyk do ust o nowoczesnej formule zawierającej kolagen i lecytynę, ujędrnia, odżywia i pielęgnuje usta. Mikrosfery nadają ustom aksamitną gładkość i świeży, soczysty kolor przez wiele godzin.

Pojemność: 10 ml

Cena: 7,99 zł (Drogerie Natura)


Błyszczyk nr 301 posiada odcień jasnego, brudnego różu. W jego wnętrzu znajduje się mnóstwo mikroskopijnych drobinek opalizujących na srebrno, złoto i zielono.

Typowa dla błyszczyka lepka konsystencja. Posiada przyjemny zapach gumy balonowej i słodkawy posmak.



Opakowanie standardowe. Aplikator w formie puszkowej gąbeczki.

Kolor 301 nadaje ustom naturalny wygląd. Nabłyszczenie jest natomiast mocne. W świetle usta iskrzą.




25 komentarzy:

  1. uwielbiam takie subtelne błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy błyszczyk, świetnie wygląda na ustach, ja jednak wolę delikatne pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie błyszczyki to ja lubię, delikatne połyskujące; )

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naturalny efekt, a do tego ten blask! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny kolor, lubię takie delikatne. Masz śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, jak ja uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię błyszczyków, ale Twój tak kusi kolorem. Wspaniale się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyk piękny. Cały makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny jest ten błyszczyk :) zdecydowanie muszę taki mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek :) lubię takie delikatne :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio przestałam gustować w błyszczykach, które nadają ustom kolor. Jednak za każdym razem jak widzę tak delikatny efekt zaczynam o jakimś marzyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukam jakiegoś nowego błyszczyku ten mi się podoba, myślę, że kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń