piątek, 28 listopada 2014

Pachnie słodko... / KONKURS Scented.pl


Od miesiąca topię woski w kominku i nie potrafię przestać. Przyjemne aromaty rozchodzą się po całym mieszkaniu i czuć je jeszcze długo po zgaszeniu świecy w kominku. Najbardziej lubię słodkie zapachy i to o nich będzie dziś mowa.


Figi z brązowym cukrem

To ta brązowa babeczka z takim jakby "cukrzanym" nalotem. Pachnie dokładnie tak jak sobie wyobraziłam. Bardzo przypomina aromat suszonych fig czy daktyli. Do tego słodki, brązowy cukier. Dla mnie ten wosk jest czystym odzwierciedleniem tych zapachów. Aż ma się ochotę go zjeść :)

Jest to kompozycja dla miłośników słodyczy! W nucie głowy znajdują się świeże figi, brzoskwinia i marakuja; w nucie serca mleczko kokosowe, waniliowa orchidea, jaśmin, konwalia i frezja. Wszystko to jest zakończone bazą z nasion wanilii, karmelu, syropu klonowego, liści figowych i piżma.


Słodki groszek & wanilia

Gdy pada słowo "wanilia" pewnie wszyscy kojarzymy ten sam  zapach. Typowy dla wielu kosmetyków aromat. Jednak przecież to nie jest czysto waniliowy wosk i na próżno nam tu szukać tych znajomych wrażeń zapachowych. Ten wosk, mimo całej swojej słodkości jest bardzo świeży. Dla mnie bardzo kwiatowy z odrobiną owoców. Czasem pachnie mi jak owocowe gumy rozpuszczalne :)

A jakich zapachów rzeczywiście użyto do stworzenia tej kompozycji? Jest to harmonijna mieszanka dojrzałych malin, soczystych wiśni, nut pachnącego groszku oraz kremowego kokosa z odrobiną wanilii.

Górne nuty: wiśnia, olejek pomarańczowy, brzoskwinia, kokos, malina.

Nuty środkowe: groszek pachnący, konwalia, irys.

Nuty bazowe: wanilia, piżmo.


Woski zapachowe Scented.pl wytwarzane są ręcznie z certyfikowanego wosku palmowego i najwyższej jakości olejków zapachowych. Ze względu na specyfikę ich produkcji trzeba pamiętać, że mogą występować niewielkie różnice w gramaturze poszczególnych produktów. Standardowo ważę one ok. 21-22 gram.


W tej chwili na Scented.pl trwa promocja i każdy z wosków (w tym nowe świąteczne zapachy) można kupić za 4,25 zł !!!


A na fanpage właśnie ruszył konkurs, w którym możecie wygrać zestaw pięknie pachnący wosków od Scented.pl :)



15 komentarzy:

  1. tych jeszcze nie znam:)

    _______________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamciu musi być piękny zapach ;) Nie znam jeszcze tych zapachów, ale kuszą niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przypominają mi woski Craft'n'Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi juz przeszło z woskami i nie mam czasu je palic eh ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe od kiedy woski są powiązane z modą? może niedługo zaczniesz pokazywać modne sztućce albo zastawy? szkoda, bo zdawało mi się, że miałaś jakiś fajny pomysł na bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... woski zapachowe- bardzo je lubię! Zimą to niezbędnik w moim domu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę je wypróbować ;) jak dotąd paliłam tylko te z yankee candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż muszę kupić jakiś fajny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń