środa, 19 listopada 2014

Morskie ombre


Najbardziej lubię ombre w odcieniach zieleni i niebieskiego. Te kolory ładnie w siebie przechodzą. Dzisiaj je połączyłam ze sobą w morskiej kolorystyce. Dołączyłam do nich błyszczący jak syrenie łuski top coat :)



Ombre zawsze wykonuję metodą gąbeczkową. Odciskam na płytce paznokcia namalowane kolejno na kawałku gąbki paski lakieru. Dla mnie to najlepsza metoda, bo nie lubię bawić się w mieszanie kropli lakierów.




Do zrobienia manikiuru użyłam w sumie 6 lakierów My Secret:

Biały lakier bazowy pod ombre

202 Snow White

Kolorowe lakiery do ombre (od najciemniejszego):

210 Urban Blue
211 Turquoise
212 Sea Green

Transparentny top:

201 Transparent

Top coat ze złotymi, holograficznymi płatkami:

224 Golden Flakes Top Coat






19 komentarzy:

  1. dawno nie widziałem Polskiego tak pieknego ombre

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt - jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten topcoat daje oryginalny akcent tym ombre, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze świetne pazurki! Strasznie mi się podobają <3
    Zdolniachaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo! mi jeszcze nigdy nie wyszło ombre ale się nie poddaję i będę próbować!

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. o matuchno , jakie śliczne, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci to wyszło :) ech, aż zamarzyłam o wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ci wyszło :) też chciałabym się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow efekt fantastyczny!:)
    zapraszam do mnie na konkursik :) potrzebuję 50 osób aby konkurs był zaakceptowany. Brakuje mi 16 :)
    Mam nadzieję że pomożesz :*
    Może akurat wygrana padnie na Ciebie ;))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń