niedziela, 30 listopada 2014

Kobo Professional Matt Powder



Info producenta: Delikatny puder idealny do wykończenia i korekty makijażu w ciągu dnia. Nadaje skórze aksamitny, naturalny wygląd na wiele godzin. Lekka formuła idealnie łączy się ze skórą, umożliwiając jej swobodne oddychanie.



Waga: 9 gram

Cena: 19,90 zł (Drogerie Natura)



Matowe pudry zapakowane są w bardzo porządne, eleganckie opakowania z twardego plastiku. W ich wnętrzu znajduje się kwadratowy wkład z pudrem o wadze 9 gram. Opakowanie zaopatrzone jest w lusterko zmniejszające, które mimo swoich niewielkich rozmiarów, pozwala na zobaczenie w nim całej twarzy. Brak natomiast aplikatora pudru.




Posiadam 3 odcienie tych matowych pudrów:

301 PALE BEIGE

Najjaśniejszy z całej serii, dość porcelanowy odcień. Zachowany raczej w chłodnej tonacji. Zimą w sam raz dla mojej bladej cery.




305 DUSKY BEIGE

To zdecydowanie ciemny puder w odcieniu jasnego brązu. Bez pomarańczowej pigmentacji.Używam go jako matowego brązera. Dobrze rozciera się z innymi pudrami z tej serii i daje naturalnie wyglądający cień na twarzy.





307 SAND BEIGE

Ciepły beż z dużą ilością żółci. Zostawiłam go sobie na lato.




Pudry są twarde. Przy nabieraniu ich miękkim pędzlem nie pylą na wszystko wokół. Na twarzy dają BARDZO naturalne wykończenie.  Nie ma tu efektu matowej maski. Trochę tak jakby pudru na twarzy nie było, choć skóra zostaje zmatowiona a krycie i koloryt uzyskane podkładem zostają lekko podkręcone.  Produkt świetnie dopasowuje się do skóry. Efekt matu na najbardziej wymagających częściach twarzy nie trwa niestety wiecznie. Na moim nosie to jakieś 2-3 godziny. Wybaczam mu jednak konieczność poprawek w ciągu dnia, ze względu na naturalny wygląd.



13 komentarzy:

  1. widzialam je ostatnio, bardzo mnie zaciekawily :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję do mojej listy "must have"...a że do Polski niebawem się wybieram, to z pewnością kupię :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten moment jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków Kobo. Jestem ciekawa jak utrzymałby sie ten puder na mojej twarzy. Cena nie jest wysoka wiec pewnie sie słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam je już od lat! są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie efekt matu na 2-3 godziny to zdecydowanie za krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie uzywałam ale z chęcią kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie używałam, ale muszę przyznać ze zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam kupić te pudry, ale czytałam, że na krótko matują.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. 301 PALE BEIGE - uwielbiam! Dużym plusem jest dla mnie to, że w porównaniu do innych pudrów, ten nie wysusza mi skóry twarzy :)

    OdpowiedzUsuń