wtorek, 25 listopada 2014

Kameleon na paznokciach


Dzisiaj prezentuję profesjonalny lakier do paznokci z efektem kameleon Flip Flop nr 02 z Allepaznokcie.


Info producenta: Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padające światła. Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest zaraz po pomalowaniu paznokcia. Doskonale sprawdza się na naturalnej płytce jak również na żelu czy akrylu. 


Pojemność : 15 ml

Cena: 19,90 zł


Kolor lakieru zmienia się w zależności od kąta padającego światła. Niełatwo było uchwycić na zdjęciach pełen zakres barw. W lakierze nr 02 dominuje zgniła zieleń i fiolet z przejściowym niebieskim. Zdarzają się fragmenty o złotym połysku.


Lakier ma rzadką konsystencję, ale nie rozlewa się na płytce. Łatwo go rozprowadzić cienką warstwą. Pędzelek jest średniej grubości, dość długi i elastyczny. Do pełnego krycia potrzeba 2-3 warstw.


26 komentarzy:

  1. Podoba mi się taki `benzynowy` efekt :)
    Hmm muszę sobie też taki lakier sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, uwielbiam takie lakiery!
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Musi się znaleźć w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, świetny lakier, genialny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zapomnę, jak kilka lat temu oszalałam na punkcie takiego holograficznego lakieru. Miałam ochotę ciągle patrzeć na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowny lakier do panzokci !!! <3 nie moge przestac patrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny lakier. Ciekawy blog! obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pazurki!! :) pozdawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow fajny efekt na pewno na sylwestra super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt. Lubię w okresie okołoświątecznym takie opalizujące lakiery. Wczoraj oglądałam nawet jeden, ale nie było próbnika, więc nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ! Podoba mi się :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny efekt ;) chętnie sprawiłabym sobie taki lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. własnie zastanawiam się nad tymi lakierami. Efekt naprawdę fajny -)

    OdpowiedzUsuń
  16. niespotykany lakier, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń