niedziela, 16 listopada 2014

Efekty 6-tygodniowej kuracji RevitaLash


W połowie września informowałam Was o rozpoczęciu kuracji odżywką do rzęs RevitaLash (tutaj). Do osiągnięcia pełnych efektów potrzeba prawie półrocznej kuracji, ale producent zapewnia, że już po 6 tygodniach powinny być widoczne pierwsze rezultaty.

Nie wiedziałam czy po tak krótkim czasie będę w stanie zobaczyć efekty "gołym okiem", dlatego rozpoczęłam kurację od zmierzenia rzęs (choć to wcale nie łatwe zadanie nie mając do dyspozycji wypadniętej rzęsy), by potem porównać wyniki z pomiarem po kilku tygodniach.  Okazało się jednak, że znaczną zmianę w ich wyglądzie obserwuję w lustrze już od jakiegoś czasu.


Odżywkę stosowałam codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę powiek. Nakłada się ją aplikatorem w postaci cienkiego pędzelka tuż na linią rzęs. Dokładnie w taki sam sposób jak eyeliner.  Produkt zawiera zagęstnik więc nie rozpływa się po powiece. Chwilę się na niej błyszczy, a później jest już w ogóle nie wyczuwalny.




PRZED KURACJĄ

Moje rzęsy były dość ciemne z niezabarwionymi końcami. Lekko podkręcone . Osiągające długość do  ok. 2,3 cm.



PO 6 - TYGODNIACH

Końcówki przyciemniły się. Rzęsy uległy mocniejszemu podkręceniu. Obserwuję wyraźne zmiany w długości co potwierdza pomiar. Długość rzęs w zewnętrznym kąciku dochodzi do 2,7 cm




Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego, co zrobił ten produkt w tak krótkim czasie. Miło było się przekonać, że płacimy nie tylko za znaną markę, ale również za dużą jakość. Zdecydowanie jestem chętna podjąć się pełnowymiarowej kuracji.

11 komentarzy:

  1. wow , swietny efekt zazdroszcze takich rzęs;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz długie rzęsy :) U mnie ta odżywka nic nie zdziałała :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :) ale u ciebie wygląda to rewelacyjnie!

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bez kuracji masz i tak długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie urosły! Ja od 4tygodni używam long4lashes i widzę już pomału efekty tej kuracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, chciałabym mieć nawet takie rzęsy jak Ty miałaś przed kuracją! :)

    OdpowiedzUsuń