środa, 15 października 2014

Szminki Sensique


Dzisiaj będzie co nieco o pomadkach Sensique pochodzących z dwóch linii tej marki: Volume & Shine Lipstick oraz Satin Touch Lipstick.

Volume & Shine Lipstick:

Pomadki nabłyszczające o nowoczesnej formule typu MAXI-LIP zwiększającej objętość ust, wzbogaconej witaminą E i olejem z kiełków pszenicy. Doskonale regenerują i nawilżają usta. Posiadają delikatny owocowy zapach. 

Satin Touch Lipstick:
Atłasowe pomadki do ust z odżywczym kompleksem ceramidowym, witaminami E i C oraz filtrami UV. Doskonale regenerują i nawilżają usta nadając im piękny kolor. Na bazie najwyższej jakości naturalnych wosków oraz olejku rącznikowego bogatego w cenne NIKT. Wzbogacone o liczne składniki odżywcze odżywiają, pielęgnują i chronią.
  
Waga: 4 g

Cena: 6,99 zł (Drogeria Natura)


 Szminka Volume & Shine nr 303

To jasnobrązowy odcień, nazywany przeze mnie cappucino. Zawiera drobniutkie błyszczące drobinki, ale nie jest nimi przeładowana. Na ustach wygląda dość naturalnie. Dobrze komponuje się z niebieskościami na powiekach. Posiada delikatny, przyjemny zapach.


 


Szminka Satin Touch nr 220

To jednolita szminka. Jej kolor jest mieszanką odcieni cynamonu, pomarańczy i miedzi. Nadaje ustom połyskujący, satynowy wygląd. Mocno kryje. Miękko nakłada się na wargi, ale z pewnością nie jest szminką, która zbyt mocno się topi w kontakcie z ciepłem.



WYNIKI KONKURSÓW

Świecę od Mydlarni Chocobath wygrywa Magdalena Nowek.

Naszyjnik od SolvArt wygrywa Barbara Szczyrba.

Gratuluję! Obie Panie proszę o przesłanie danych adresowych w ciągu tygodnia.

22 komentarze:

  1. 303 na ustach wygląda pięknie. Drugi odcień zupełnie nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od lat mam kilka kolorów szminek Sensique w kosmetyczce - nic im się nie stało, są tak samo trwałe i tak samo dobrze przez cały czas się sprawują :)
    lubię je - bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym pierwszym kolorze jest Ci przepięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przyjemnie się patrzy na takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szminki :) świetne makijaże <3
    Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory, ale nie przepadam za szminkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szminki sensique są zajebiste, miałam kilka kolorów i z każdego byłam zadowolona. Mogłyby być tylko ciut trwalsze, bo po wypiciu jakiegoś płynu zwykle trzeba od razu poprawiać makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten odcień 303, ciekawa jestem jakby wypadł u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o Sensique, to uwielbiam ich podkłady i pudry, szminek jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentują się te szminki na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta spódnica i zegarek świetnie wygląda z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny efekt na ustach. Przyznam, że nie zwróciłam nigdy uwagi na szminki tej marki, pora to nadrobić :]

    OdpowiedzUsuń