wtorek, 14 października 2014

Regenerujący krem korygujący na noc Tołpa



Info producenta: Służy do walki z niedoskonałościami skóry w czasie snu. Reguluje wydzielanie serum, odblokowuje pory i działa antybakteryjnie. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników oraz przyspiesza eliminację zmian, Łagodzi  podrażnienia i zaczerwienienia. Jednym zdaniem: rano skóra jest zregenerowana i ma wyrównany koloryt.

Opakowanie: Metalowa tubka, która nie zasysa do środka powietrza z bakteriami. Posiada zamknięcie w postaci zakrętki.

Pojemność: 40 ml

Konsystencja: Może zdziwić, zwłaszcza że to krem na noc. Posiada rzadką konsystencję, przypominającą mleczko. Po odkręceniu tubki krem zawsze tworzy wystający z niej wypukły menisk.

Barwa: jasnobeżowa

Zapach: Dość dziwny i niejednolity. Wyczuwalny w nim są ziołowo-mentolowe nuty, a czasem nawet tytoniowe.



Moje wrażenia: Z racji rzadkiej konsystencji krem łatwo się aplikuje i  natychmiast wchłania, zostawiając skórę zmatowioną Pod tym względem ma się wrażenie, że nadawałby się raczej na dzień i pewnie dlatego część osób go nie lubi. Dla mnie był ciekawym odkryciem, które dobrze podziałało na moją skórę. Mimo dziwnych wrażeń przy aplikacji. nawilżenie skóry utrzymywane jest na odpowiednim poziomie i nie pojawiają się przesuszenia. Rano skóra mniej się błyszczy, a zaczerwienienia są znacznie zredukowane. W czasie jego stosowanie stan mojej cery widocznie się poprawił (mniej wyprysków i zatkanych porów). Wystarczył na 3,5 miesiąca. Chętnie sięgnę po niego kolejny raz.


10 komentarzy:

  1. fajnie,że się sprawdził,może i ja wypróbuję kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. w dlaszym ciagu nie mialam nic z Tołpy, teraz na noc używam maści Alantan

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracja w postaci muszelek wyszła Ci genialnie :) co do kremu to nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się nie sprawdził. Strasznie mnie zapychal

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kremy z tołpy! Matująco nawilżający jest godny polecenia:) przy zapisaniu sie do newstelera dostaje sie 30 zł off jeśli wyda się 50 zł to super Deal! ja sama z niego skorzystałam:) wszystkim Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, konsystencja całkiem fajna, a kolor taki hmm dziwny :P

    OdpowiedzUsuń