piątek, 24 października 2014

Reakcja łańcuchowa










sukienka - H&M
slip-ony - F&F



30 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajna sesja! Chcę z powrotem lato :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te `łańcuchowe ` ciuchy z H&M teraz widzę w modzie :D Ja kilka dni temu robiłam zakupy i zamówiłam z tym wzorem kurtke i legginsy :D
    U mnie post. zapraszam.
    Ps. Te zdjęcia przy siatce wyszły extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia ;>
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja, ciekawa sukienka. Wszystko bardzo przyjemne dla oka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej to dobrze - w każdym ciuchu wygląda królewsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka fajna, ale jeszcze fajniejsza byłaby tez tego napisu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny, sportowy look!
    uwielbiam!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne słoneczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw. Taki sportowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest rewelacyjna, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to bardziej tunika niż sukienka, ale to nie zmienia faktu, że jest zajebista :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka. Bardzo fajne zdjęcia.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zdjęcia! Zestaw bardzo mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń