sobota, 4 października 2014

Nawilżające mleczko regenerujące Tołpa


Info producenta: Dermokosmetyk nawilża, regeneruje i przywraca elastyczność skóry. Zwiększa nawilżenie skóry o 37% i ogranicza utratę wody z naskórka o ok. 48 % zaraz po zastosowaniu. Wspomaga odbudowę warstwy lipidowej naskórka i uodparnia ją na działanie czynników zewnętrznych. Wygładza i przywraca komfort. Pozwala utrzymać dobrą kondycję skóry również w okresie ciąży i po porodzie.


Małe wielkie składniki: wygładzający olej migdałowy, regenerujący olej macadamia, odżywcze masło babassu, masło shea, gliceryna.


Opakowanie: Bardzo wygodna w użyciu butelka zaopatrzona w dozownik w postaci pompki z systemem „open-stop”. Jest transparentna, więc widać stopień zużycia.

Pojemność: 250 ml



Konsystencja: Rzadka jak to w przypadku mleczka, ale dość treściwa.

Barwa: Beżowa. Mi do złudzenia przypomina rozwodnione drożdże.

Zapach: Przyjemny i delikatny. Przypomina krem Nivea.

Wydajność: Opakowanie wystarczyło mi na 1,5 miesiąca (stosowanie 1 dziennie).



Moje wrażenie: To mój ulubieniec wśród kosmetyków do ciała.  Mleczko jest wydajne, więc porcje potrzebne do posmarowanie ciała nie są zbyt duże. Ładnie się rozprowadza. Pokrywa skórę dość szczelną warstwą. Chwilę po aplikacji skóra wygląda na posmarowaną treściwym, gęstym kremem. Wchłania się jednak dość szybko i nie zostawia tłustych śladów. Zaraz po użyciu można się już ubrać. Nawilżenie jest niezwykle intensywne. Producent co prawda zaleca by stosować mleczko 2 x dziennie, ja jednak nie widzę takiej potrzeby. Ja stosowałam raz dziennie po kąpieli i mocne nawilżenie skóry było wyczuwalne przez 24h. Nie tworzyły się żadne przesuszenia. Skóra stała się niesamowicie gładka i miękka w dotyku. Znacząco wzrosła też jej jędrność i elastyczność. Niewiele kosmetyków może się z nim równać. Dla mnie ten produkt ma same zalety i zdecydowanie mogę go zaliczyć do kategorii  KWC.

14 komentarzy:

  1. Tego mleczka jeszcze nie próbowałam, ale nie inne kosmetyki Tołpy świetnie się u mnie sprawdzają. Dobre nawilżenie to podstawa, więc będę miała ten produkt na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tołpa ogólnie jest bardzo dobra - jedyne co, to moim zdaniem nieco droga jeśli wziąć pod uwagę pojemność kosmetyków (choćby ceny szamponów - no bez przesady! :>).

    OdpowiedzUsuń
  3. tołpa ma bardzo fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze o nim słyszę, ale skoro taki dobry to może się na niego skuszę jak wykończę swoje zapasy z tej dziedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że ceny kosmetyków tołpa są zbyt wysokie jeśli porównywać pojemność i wydajność;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddałam go mamie ;D Ciekawa jestem czy jest tak samo zadowolona jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No no....Tołpa jest fajna,muszę sobie kupić to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale jak polecasz to poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo je lubię ale u mnie wręcz przeciwnie okazało się malo wydajne :-p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie całkiem ok ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń