wtorek, 21 października 2014

Heidelberg photoshoot


Podczas wrześniowego wypadu do Heidelbergu ciężko było sobie odmówić dziewczęcej sesji zdjęciowej. Urocze, kręte uliczki ze starą zabudową, rzeka wijąca się między wzgórzami czy wyjątkowa zieleń trawnika w zamkowych ogrodach kusiły swoim pięknem na każdym kroku.






wianek - H&M
okulary - allegro
sukienka - Primark
zegarek - Deja vu
bransoletka skórzany pasek - elley.pl
bransoletka z czarnych koralików - Angel Bright
bransoletka z koniczynką - Angel Bright
bransoletka z drzewem - Angel Bright
biała bransoletka z baletnicą - elley.pl
baleriny - nn























39 komentarzy:

  1. Aldona, uwielbiam Twoje zdjęcia! :)
    Są takie profesjonalne i z pomysłem, jak z żurnala! :) zawsze z ciekawością zaglądam na nowy post zastanawiając się czym tym razem zaskoczysz :))

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Kocham takie barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska i okulary genialne, świetny klimat ma ta sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka!! Moja mama takie uwielbia ;) I buciki ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. sesja jeszcze z lata, czy pogoda tak dopisała ;)?

    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wrześniowa sesja, a był to dość upalny miesiąc tutaj :)

      Usuń
  7. Świetna sesja ;)
    Podobną sukienkę widziałam w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletki śliczne, a okulary śmieszne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna sukienka,chcę taką!!!!pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo letnia stylizacja. Oglądając zdjęcia aż mi się cieplej zrobiło i tak ta szaruga za oknem nie przeszkadza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja. Moją uwagę w szczególności przyciągnął wianek i nietypowe okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za kolory na zdjęciach, rewelacja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodko wyglądasz :) sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie dziewczęco i urokliwie a do tego wiosennie jak na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow , nie mogę wyjść z podziwu nad zdjęciami, są tak optymistyczne ze aż mi się buzia ciągle cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka, okulary oraz wianek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ♥ a Ty wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie ! cudowne fotki :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak uroczo i niewinnie! Świetna sukienka, widziałam taką w jakiejś sieciówce, ale nie leżała na mnie za dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, urocza stylizacja i jak zawsze perfekcyjny makijaż. Dziękujemy za super look z naszymi bransoletkami. www.angelbright.pl

    OdpowiedzUsuń