środa, 1 października 2014

Comfortable


Dzisiaj zestaw wycieczkowy z zeszłotygodniowego wypadu do Heidelbergu :) Na brukowanych uliczkach świetnie sprawdziły się  sneakersy, w których lubię chodzić na co dzień.  Reszta ubrania bardzo wygodna - legginsy w moro z kidio.pl oraz oversizowy top z allegro ad-Dress. Jedyny typowo dziewczęcy dodatek to bransoletki Angel Bright :) Na drugim nadgarstku jak zwykle zegarek Deja vu. Shopper AllBag dostałam na spotkaniu blogerek.









koszulka - ad-Dress
zegarek - Deja vu
bransoletki - Angel Bright
legginsy - kidio.pl
sneakersy - lokalny sklep
shopper -allbag.pl

WYNIKI KONKURSU z Blueberry Fashion

 Spódniczkę wygrywa Beata Dudek. Gratuluję :) Proszę o kontakt z danymi adresowymi.

23 komentarze:

  1. Super, super wyglądasz w tych legginsach, buciki świetnie do nich pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kiedyś szalałam za spodniami z motywem moro, jednak teraz jakoś nie czuję potrzeby kupować takich leginsów - chyba preferencje mi się zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw. Lubię takie luźne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, że legginsy i buty pasują Ci tu do... koloru włosów!
    fajnie to się na zdjęciach prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie i przede wszystkim wygodnie 😊 super butki

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, idealny na wycieczkę ;) fajne masz buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja bym nie odważył się ubrać takich leginsow ale ty świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie motywu moro :D Ale fajnie wsyztsko do siebie dobralas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszulka, fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są boskie!! chętnie bym widziała je w swojej szafie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Moją uwagę przyciągnął piękny kolor Twoich ust. Co to za pomadka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To egzemplarz prototypowy i jedyny istniejący. Niestety pomadka nigdy nie weszła do produkcji.

      Usuń
  12. przeciętna stylizacja jak na kogoś znającego się na modzie, ja w takim zestawie sprzątam w domu :-/ aczkolwiek Twoje bransoletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń