poniedziałek, 15 września 2014

Sunshine in the trees


Bohaterem dzisiejszego posta jest ciemnobeżowy (bądź jak to woli jasnobrązowy) lakier Sensique nr 182 Sunshine In The Trees, który pochodzi z limitowanej letnie edycji


Info producenta:
Lakiery nie zawierają toluenu i formaldehydu.
Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru i pogłębia intensywność koloru. zapewnia efekt szklanego połysk.
Pojemność: 8 ml




WYNIKI KONKURSU z New ANNA Cosmetics

Zestawy kosmetyków wygrywają Nika Mika Walczak oraz Olga Mysłek. Gratuluję :) Obie Panie proszę o przesłanie mi danych adresowych.

25 komentarzy:

  1. Całkiem ładny kolor :) A jak z jego trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepięknie na paznokciach, uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie, ale wolę bardziej kolorowe paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny jest kolor tego lakieru, posiadam bardzo podobny z firmy "Wibo"- należy on do moich ulubieńców! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! kolorek niestety nie mój

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kolorek, taki niecodzienny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek nie mój ale kolor pomadki jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolorek :) na pewno niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor lakieru, uwielbiam wszelkie ciepłe odcienie brązu, moreli i innych nudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie stonowane kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Piękny makijaż :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ładne i długie pazurki ;) posiadam tylko jeden lakier z tej firmy w kolorze żółtym , ten raczej nie w moim guście, ale ja ogólnie nie przepadam za nudziakami na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia :) Makijaż i paznokcie bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor pewnie by mnie nie skusił na sklepowej półce, ale jak patrzę na te zdjęcia to chciałabym odwzorować ten look :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolorek! :) Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń