środa, 10 września 2014

Sierpniowe nowości


Szpilki - Jumelles

Nagroda z portalu FashionWall. Wymieniłam na nie uzbierane na stronie punkty tzw. wallety.





Torebka - Bosccolo

Elegancka torebka skórzana w formie kuferka wykonana ze skóry naturalnej. Dwukomorowa, zamykana na zamek, w środku przegroda zapinana na zamek oraz kieszeń na zamek i otwarta kieszeń na ściankach bocznych. Odpinany regulowany pasek. Okucia ze stali nierdzewnej.Torebka do ręki lub na ramię. Wymiary: szer. 28 cm, wys. 21 cm, gł. 12 cm. Torebka pochodzi z kolekcji Exclusive; można ją kupić w sklepie Bosccolo za 495 zł.







Okulary - H&M

W sierpniu H&M wyprzedawał okulary za 1 euro. Żal było nie skorzystać z takiej promocji :)





Torebka - Atmosphere

Szara kopertówka z kwiatami 3D. Upolowałam wczoraj ostatnią sztukę w Primarku za 3 euro :)



Szpilki - New Yorker

Chabrowe szpilki upolowałam na wyprzedaży w New Yorkerze za niecałe 7 euro.




Melonik - H&M

Chodził za mną od momentu, gdy go pierwszy raz zobaczyłam :) Kupiłam go na wyprzedaży i nie zamierzam się z nim rozstawać całą jesień :)



Top - New Yorker

Oversizowy top z dużymi wycięciami po bokach.



Koszulka - Ad-Dress

Luźna koszulka z nadrukiem, który spodoba się każdej fance fitnessu :)






Sukienka - New Yorker

Szara sukienka marzyła mi się już od jakiegoś czasu.   W końcu w New Yorkerze trafiłam na prostą mini z długim rękawem.




Legginsy - kidio.pl

Legginsy moro wykonane z mięciutkiego, miłego w dotyku materiału. Nie prześwitują. Ich cena regularna to 59 zł.





Boyfriendy - Primark

Boyfriendy z przetarciami. Nic przez te dziury jednak nie widać bo od spodu podszyte są materiałem. Kosztowały ok. 15 euro.





Śliwkowe spodnie - Pepe Jeans

Dostałam je w prezencie od siostry :)




Bransoletki spersonalizowane - Angel Bright

 Rękodzieło. Bransoletki wykonywane są z kamieni: koralowca, onyksu, turkmenitu, howlitu turkuspwego, kwarcu różowego, opalitu, piasku pustyni. Kuleczki bransoletek w wymiarze 8mm.  Bazą każdej bransoletki jest gumka silikonowa, dzięki której łatwo się ją nakłada na nadgarstek oraz dobrze się dopasowuje do ręki. Bransoletki wykonywane są w wymiarach : 17cm, 18cm, 19cm, 20cm lub innym. Możemy wybierać z 7 kolorów bransoletek i 13 zawieszek. Zawieszki są posrebrzane. Cena pojedynczej bransoletki to 11,99 zł.





Bransoletka z baletnicą - elley.pl

Bransoletka na gumce silikonowej, wykonana z howlitów i metalu. Obwód minimalny to 14,5 cm, a średnica koralików 8 mm. Bransoletka kosztuje 26 zł.





Skórzana bransoletka - elley.pl

Bransoletka zwijana ze skóry ekologicznej, w modnym kolorze baby blue. Skromna i prosta. Obwód wynosi 15 cm, a szerokość paseczka 10 mm. Kosztuje 23 zł.




A na fanpage kosmetyczne rozdanie :)





22 komentarze:

  1. Buty i jeansy skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no - to jest właśnie ten sam melonik, który mam ja ;) tak wyglądał oryginalnie - ja mu odwinęłam na zewnątrz rondo ;) taki zawinięty wydawał mi się.... dziwny ;P

    hehe, to do Ciebie powędrowały te fashionwallowe szpilki - podobały mi się, żałowałam, że to nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się właśnie zastanawiałam czy czasem mu ronda nie odwinęłaś :) A ze szpilkami akurat trafili w mój rozmiar :)

      Usuń
  3. Szpilki i melonik piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy ;) spodnie bardzo mi się podobają i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę takie boyfriendy, szarą sukienkę z długim rękawem i szpilki! bluzkę z napisem też...super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty piękne - kupiłam ostatnio bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) torebka numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  8. co za fajne zdobycze;))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka <3 tylko pozazdrościć rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty śliczne *_*


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka bosccolo jest piękna :) ale cena też niezła ;)

    OdpowiedzUsuń