czwartek, 11 września 2014

Rozpoczynam kurację z RevitaLash


Dzisiaj post bardziej o charakterze czysto informacyjnym. Od dziś rozpoczynam stosowanie legendarnej już odżywki do rzęs RevitaLash Advanced. Po 6 tygodniach kuracji zamierzam podzielić się z Wami pierwszymi efektami.

Na dzień dzisiejszy moje rzęsy są dość ciemne z niezabarwionymi końcami. Lekko podkręcone . Osiągające długość do  ok. 2,3 cm.




 O produkcie:

Skład najnowszej formuły RevitaLash ADVANCED zawiera opracowane przez zespół doktora Brinkenhoffa jeszcze bardziej aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne m.in. palma sabałowa, żeń-szen, zielona herbata, pszenica, nagietek lekarski, uzupełnione o działanie aktywnych nanopeptydów.

Odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie. W niezależnych badaniach klinicznych 90% osób stwierdziło, że ich rzęsy wyglądają lepiej, a 97% badanych osób stwierdziło poprawę wyglądu swoich rzęs już w ciągu 3 tygodni zastosowania RevitaLash Advanced. Revitalash Advanced jest odpowiedzią na marzenia kobiet o pięknych i długich rzęsach w postaci kosmetyku o łatwej aplikacji.

Spektakularny efekt osiąga się po 4-5 miesiącach codziennej kuracji, a następnie dla podtrzymania efektu stosuje 3-4 razy w tygodniu.




Cennik odżywek RevitaLash Advanced:

2 ml - 250 zł (3 miesięczna kuracja)
3,5 ml - 350 zł (6 miesięczna kuracja)


RevitaLash dostępny jest wyłącznie w gabinetach kosmetycznych, SPA, medycyny estetycznej oraz w internetowych sklepach dystrybutora.

Dystrybutorem marki jest Plazanet - RevitaLash Polska



Jak stosować?

1. RevitaLash ADVANCED używa się na no po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs (podobnie jak eyeliner).

2. Wystarczy nałożyć jedną linię pociągnięciem pędzelka- aplikatora. Produkt polecany również po zakończonej chemioterapii. Odżywkę można stosować na przedłużone i zagęszczone rzęsy, ponieważ nie rozpuszcza kleju.



Trochę historii o tym jak wymyślono RevitaLash:

Wszystko zaczęło się pewnego dnia, kiedy doktor postanowił ofiarować swojej żonie wyjątkowy prezent.

Wynalazcą receptury RevitaLash jest doktor Michel Brinkenhoff. Był to specjalny prezent dla jego żony Gayle, która odbywała rekonwalescencję po leczeniu przerzutów raka piersi. Intensywna chemioterapia uszkodziła jej niegdyś piękne rzęsy, które stały się łamliwe, rzadkie i cienkie.

Dr Brinkenhoff wierzył, że w oparciu o swoją wiedzę i przeszło 25 letnie doświadczenie w zawodzie okulisty, uda mu się opracować formułę, która przywróci rzęsom Gayle zdrowy, mocny i piękny wygląd.

Po intensywnych badaniach Dr Brinkenhoff, we współpracy z zespołem utalentowanych chemików, stworzył produkt, który rzeczywiście nadał rzęsom Gayle piękny wygląd i przywrócił witalność. RevitaLash stał się idealną nazwą dla tego niezwykłego produktu!

W ten sposób narodził się nowy, unikalny kosmetyk, a formuła stworzona na potrzeby jednej, wyjątkowej kobiety stała się dostępna dla wszystkich osób, które chcą mieć atrakcyjne i piękne rzęsy.




22 komentarze:

  1. I tak masz długie rzęsy. :) Ciekawa jestem jak się sprawi. :) Cena nie zachęca, ale jeśli faktycznie działa, to może warto.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzi,koniecznie daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić koniecznie coś na rzęsy i chyba padnie na ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również czkam na efekty. Też potrzebuję takiej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znac czy coś ta odżywka polepszyła. ja mam w domu tą z eveline i oczywiście nic - zero poprawy. Nawet bym powiedziała, że mam jakoś mniej rzęs po tej odżywce mojej :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z L'biotica i super działa ;) No i duużo tańsza jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam L'biotica, ale nie widziałam efektów. Denerwowal mnie też sposób aplikacji. Krem spływał z rzęs i miałam całą powiekę tłustą.

      Usuń
  8. Czekam z niecierpliwością na post z efektami jak tylko zakończysz kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam w takim razie na efekty kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam już okazję wcześniej testować ta odżywkę i na pewno będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa efektów..

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. revitalash jest jedyna odzywka z tych ktore stosowalam, ktora dala niesamowite efekty. dlugosc moich rzes zwiekszyla się 3 krotnie. Na pewno bedziesz zadowolona z rezultatu stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja właśnie od 2 tyg jestem na Realash! :) efektów jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że już wkrótce...będzie szał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Revitalash nic niestety nie zrobił. Byłam totalnie zawiedziona, bo ok rzęsy były dłuższe, ale końcówki rzęs były tak cienkie, że jak pomalowałam je tuszem to wyglądały jak miotła. Moim zdaniem strata kasy. Lepiej działa pomadka alterra:)

    OdpowiedzUsuń